Tydzień dla Płodności   

Nie przegap swojej szansy!
Umów się na pierwszą wizytę u lekarza specjalisty za 1zł.
Tylko do 23 listopada   
SPRAWDŹ
X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne LISTOPAD 2022 ❤️
Odpowiedz

LISTOPAD 2022 ❤️

Oceń ten wątek:
  • meggie94 Autorytet

Wysłany: 16 stycznia 2023, 21:08

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Strata wrote:
    U mnie żłobki prywatne to koszt min 1500zl.... A miejskich nie ma. Więc no... chyba kolejne lata w domu.bo praca przy cenie żłobka i paliwa nie bardzo mi się opłaca.... Jestem nauczycielka.
    A chętnie bym wróciła do pracy powoli.

No właśnie jak słucham jakie koszta są w innych miastach to cieszę się ze mieszkamy tu gdzie mieszkamy 🙈 to przykre, że się tak utrudnia pracującym ludziom, ale tym niepracującym i siedzącym na socjalach daje się jeszcze więcej i jeszcze więcej…

Joanne lubi tę wiadomość

age.png

age.png
  • Decemberry Autorytet

Wysłany: 16 stycznia 2023, 21:34

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ten klubik (teraz doczytałam, że to także żłobek) nasz kosztuje 1400 zł na mc (bez jedzenia) jeśli się chce zostawiać od 6:30 do 18:00, natomiast przy 8 godzinach wychodzi 1040 zł. Biorąc pod uwagę 400 zł dopłaty (o ile się nie mylę), to wychodzi całkiem nieźle. Za jedzenie się płaci chyba niemało, bo stawka za pierwsze i drugie śniadanie, dwudaniowy obiad i podwieczorek to 15 zł czyli za 20 dni w miesiącu mamy dodatkowe 300 zł. Oczywiście to wszystko ceny na 2022... Z plusów podzielili to na zestawy i jak dziecko przebywa tam krócej, to się kupuje np. śniadanie i obiad bez podwieczorku, albo samo śniadanko itp. Wtedy wychodzi za jedzenie taniej.

Meggie gdzie tak tanie żłobki są?

Baby G. Już z nami 🥰 16.11.22, 54 cm Szczęścia ❤️✨

15.03 - beta 26.7 <3
    17.03 - beta 73.9 <3
    23.03 - beta 1379.6 <3 <3!
    Maleństwo rozwija się idealnie <3
    07.07.22 - 320g mężczyzny <3
    24.07 - 540g <3
    29.08 - 1146g <3
    22.09 - 1669g <3
    19.10 - 2450g <3