Listopadowe Szczęściary 2017
-
WIADOMOŚĆ
-
Mama2kituszek jestem po wizycie u lekarza ciąża 4tydz 5d , zabezpieczyła mnie z każdej strony Luteina ,Clexane , acard i actifolin.
Mam mutacje MTHFR C677T i A1298C - heterozygotyczne i PAI - 1 heterozyhotyczne.Majblanca, Charlutek, Invis, jacky88, wichrowe_wzgórza, MarthaA, KasiaHaBe, Sunshine_111, moremi, Asia_89 lubią tę wiadomość
-
KasiaZ ja dużo wymiotowalam, natomiast teraz nadrabiam chyba, bo waga około +6kg. Startowałam z wagą 58kg przy 170cm wzrostu.
Alstro38 no to OGROMNE GRATULACJE!Tym razem musi być dobrze. Pamiętam Cię jeszcze z naszego wątku, z początków. Mam dokładnie te same mutacje co Ty. Od początku ciąży brałam Luteine, Duphaston, Femibion i Clezane 40. Teraz już tylko witaminy, magnez i Clexane do końca ciąży. Trzymam za Ciebie kciuki
Mama2kituszek jeśli chodzi o szkołę to póki co myślę że damy ją do szkoły dopiero w wieku 7 lat. Ale jeszcze zobaczę jak pójdą dzieciaki z jej grupy, no i jak bardzo zmieni się w przeciągu tego roku. Ale bardzo chciałabym przedłużyć jej ten beztroski czas w przedszkoluWiadomość wyedytowana przez autora: 16 czerwca 2017, 12:36
Alstro38 lubi tę wiadomość
-
agagaga wrote:Moje w takim razie są jakieś dziwne
Jakoś specjalnie nie bolą, brodawki są drażliwe tylko. Niestety nie urosły też specjalnie
no może są trochę pełniejsze
Zawsze chciałam żeby były trochę większe
Jak już stwierdzę, że nie chcę więcej dzieci to może się wybiorę do jakiegoś gabinetu
mężuś by mnie chyba ukatrupił
No właśnie ja po trójce dzieci mam w planach gabinetagagaga lubi tę wiadomość
-
KasiaZ wrote:A dziewczynki jak Wasza waga? Ja +1,3kg gdzie nie wymiotowałam ani nic takiego. Ile macie na plus (albo minus) od początku?
Pani Moł lubi tę wiadomość
-
Alstro38 wrote:Witajcie moje drogie:-)
Czytam Was regularnie ale sporo tworzycie stron i jestem gdzieś na 305 , ale nadrobię, byłam z Wami chwilę na początku ale mi się nie udało.