X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Listopadówki 2014
Odpowiedz

Listopadówki 2014

Oceń ten wątek:
  • Paju Autorytet

Wysłany: 7 października 2014, 14:13

Cytuj  /     /  Zgłoś
    ap1526 wrote:

a ja do 5 nie spałam, bo miałam nawracające skurcze, nieregularne
    więc tylko leżałam i obmyślałam plan i zastanawiałam się czy chciałabym aby to było już, czy rozsądniej gdyby później
    i czy iść się myć, czy próbować zasnąć

To ja dzisiejszą noc miałam podobną!
    Nie wiem czy to skurcze.. ale co jakiś czas twardniał mi brzuch.. te kilka razy to na pewno był skurcz (twardnienie to skurcz tak? :P czy nie? jejciu! jaka jestem zielona!) bo sobie wkręcałam, że to mały się wypycha.. co przysnęłam to znowu... potem pomyślałam, że może wstanę po NOspę i zobaczymy.. ale kurcze po przeprowadzce zapomniałam gdzie jest! więc nie wstałam.. później zaczęłam myśleć, że nie może się to JUŻ zaczynać bo pranie nie zrobione, torba nie spakowana.. i mąż rano wyjeżdża..
    Stwierdziłam, że te serduszkowanie było złym pomysłem bo pierwszy raz miałam taką sytuację więc zwalam na to :P

Nad ranem zasnęłam to o 5.30 obudził mnie mąż, że już wychodzi.. zasnęłam znowu.. o 7 pies, że chce siku.. zlazłam na dół wypuściłam ją.. a ta mała łobuziara znalazła sobie miejsce do ucieczki z podwórka i poleciała odwiedzać sąsiadów (yorka mam) więc ja na siebie bluzę i adidasy i w piżamie latałam po ulicy jak głupia wołając psa.. teraz wszyscy sąsiedzi wiedzą w czym śpie :P

ap1526, Fidelissa, Goplana, AgataP lubią tę wiadomość

l22n9vvjobnovmi4.png
    ❤️ Szymek 01.11.2014
    ❤️ Franek 31.10.2016
    ❤ Adelka 15.11.2021
  • santoocha Autorytet

Wysłany: 7 października 2014, 14:14

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja po obiadku (który wczoraj gotowałam do 23), ale wyszedł pyszny- zupa gulaszowa z wołowinką. Mniam! I na jutro zostało :)
    Szymcio zadowolony kopie w prawe podżebrze.