WIELKA AKCJA PŁODNOŚCI   

Twoje starania o dziecko przedłużają się?
Sprawdź czy możesz skorzystać z dofinansowania
w Klinice Polmedis.
Sprawdź
X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Listopadówki 2015
Odpowiedz

Listopadówki 2015

Oceń ten wątek:
  • haen Autorytet

Wysłany: 23 sierpnia 2015, 16:08

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zorro a jaka kupilas?

3i49j48aw0dpg1bk.png
  • Zorro Autorytet

Wysłany: 23 sierpnia 2015, 17:13

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Haen, dokładnie tą - http://www.cottonmoose.pl/akcesoria/poduszka93.htm
    Mąż mnie namówił. Ściągnął ja z półki i pokazał na obrazkach jak moze być wykorzystywana ;-) Już zaliczyła ze mną pierwszą drzemkę ;-)

Micia, pochwaliłam się,bo jeszcze laktator i stanik do karmienia muszę nabyć. Ale to juz na sam koniec odkładam. (jezeli chodzi o biustonosz, to jestem totalnie zielona i nie wiem jaki rozmiar kupic...)

Ja tak mam ze wszystkim- muszę ważne kwestie dopiąć na ostatni guzik i dopiero pozniej leżeć i pachnieć :-D Zmobilizowałam się do skompletowania wyprawki,bo przez tamte upały ledwo żyłam przez 3tygodnie i na nic siły nie miałam.

Micia lubi tę wiadomość

Synuś :-)
  • Ona_89' Autorytet

Wysłany: 23 sierpnia 2015, 17:44

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Buffy wrote:
    Dziewczyny, które spodziewacie się wyjścia dziecka raczej pod koniec października/ początkiem listopada - kiedy pakujecie torbę do szpitala?

Ja mam termin na początek listopada. Myślę ze torbe bede pakować początkiem października.

kjmn3e5err34dy73.png
    d69c8u696axvumzk.png
    wwgzdqk3fqqv6f45.png
  • haen Autorytet

Wysłany: 23 sierpnia 2015, 18:04

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ladna;) to teraz mozesz prawie lezec i pachniec tak z 9 tygodni :D
    Ejj, tak okropnie publicznie sie spytam czy Ty jestes z Czestochowy?

3i49j48aw0dpg1bk.png
  • Zorro Autorytet

Wysłany: 23 sierpnia 2015, 18:52

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ojjj tak - byle był donoszony :-D