Listopadówki 2015
-
WIADOMOŚĆ
-
ja dzisiaj powtórzyłam betę i ze względu na niezbyt wysoki progesteron poszłam się skonsultować z lekarzem, który mi zrobił od razu usg i widać już o dziwo pęcherzyk - ładnie to według niego wygląda więc na razie bez wspomagaczy
Wiadomość wyedytowana przez autora: 19 marca 2015, 18:59
Kasia Kraków lubi tę wiadomość
-
Molcia wrote:ja dzisiaj powtórzyłam betę i ze względu na niezbyt wysoki progesteron poszłam się skonsultować z lekarzem, który mi zrobił od razu usg i widać już o dziwo pęcherzyk - ładnie to według niego wygląda więc na razie bez wspomagaczy
-
Giannaa wrote:A pierwsza robiona ile dni temu ?
Pytam bo ja robiłam tydzień temu i miała wynik tylko 40 ... nie znam się na becie bo w pierwszej ciąży jej nie robiłam to był mój pierwszy raz I bałam się powtórzyć.Giannaa lubi tę wiadomość
-
Dziewczynki, jestem po wizycie u lekarza. Nasza kruszynka ma 6mm a tętno wynosi 122.
Tak się martwiłam, że nie mam mdłości, a więc mnie dopadły. Od dwóch dni jak wstaję do pracy to nie mogę się normalnie ubrać, pomalować, bo tak mnie męczy. Muszę się na chwilę położyć.
Piersi nadal są ciężkie, już bolą coraz mniej. A na sutkach pojawiły mi się takie małe kropeczki - jakby otwory na mleczko
Rozmawiałyście o serach. Lekarz mi powiedział, że należy czytać co jest napisane na opakowaniach. Jeśli jest napisane, że w skład wchodzi mleko niepasteryzowane lub krowie to absolutnie nam nie wolno. Warzywa i owoce należy dokładnie umyć przed zjedzeniem, a nie tylko pokropić wodą. Nie wolno jeść surowego mięsa, ani surowych jajek.
Zastanawiałyście się co pić. Kiedyś zajmowałam się sprzedażą herbat. Dla kobiet są bardzo dobre herbaty rooibos.
Ciekawa jestem czy któraś z was ma tak jak ja. Zawsze uwielbiałam sok pomarańczowy (taki z kartonu). Odkąd zaszłam w ciążę, nawet jak jeszcze w pierwszych tygodniach o niej nie widziałam to sok pomarańczowy smakuje mi jajkami Teraz sobie robie naturalny, wyciskany z pomarańczy. Taki jest OK.