X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne LUTOWE serduszka 2020
Odpowiedz

LUTOWE serduszka 2020

Oceń ten wątek:
  • gusiaa Autorytet

Wysłany: 8 lipca 2019, 18:24

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jestem po lekarzu na szczęście osluchowo czysta. Jakaś infekcja bądź silna alergia na Trawę.. ;/ wzięłam l4 do piątku,a w Piątek ginekolog.

Darrika, Scintilla, Wachciowa lubią tę wiadomość

Kornelka 💕 09.02.2015r. /2680g. 54cm

tb73krhmu0f7yc26.png
  • Bożenka Autorytet

Wysłany: 8 lipca 2019, 19:10

Cytuj  /     /  Zgłoś
    gusiaa wrote:
    Jestem po lekarzu na szczęście osluchowo czysta. Jakaś infekcja bądź silna alergia na Trawę.. ;/ wzięłam l4 do piątku,a w Piątek ginekolog.
    Dobrze, że to nic poważnego. Odpoczywaj 😊

7u2243r85d8tvjp3.png
    nqtk2n0axl4m779s.png
  • Dariah Autorytet

Wysłany: 8 lipca 2019, 19:14

Cytuj  /     /  Zgłoś
    gusiaa wrote:
    Gdzie rodziłas?? Ja córkę na Raszei miałam wziąść kąpiel, ale niestety akcja poszła za szybko i nie zdążyłam
    🙄
    Właśnie w Raszei - rewlacja ! Pod każdym względem !
    No może poza jedzeniem Hehheh ale ja wychodzę ze założenia ze ide tam rodzic a nie do restauracji ;)
    Polecam ;)

09.09.2016 2860g szcześcia i 48cm do całowania ♡♡
    w5wqvut11x85dyxn.png
    20.02.2020 3370 g szczęścia i 54 cm do całowania ❤️❤️
    74di20mmq3o11a0n.png
  • Dariah Autorytet

Wysłany: 8 lipca 2019, 19:15

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gusiaaa
    Dobrze ze to nic poważnego ! Super!

w5wqvut11x85dyxn.png
    74di20mmq3o11a0n.png
  • zuzi_c Autorytet

Wysłany: 8 lipca 2019, 19:42

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gusia super wieści!

Ja właśnie jestem po wizycie. Jest serduszko i 8 mm szczęścia 😍😍😍

Camilla13, Scintilla, Dariah, annkaa, Darrika, ppieguskaa, Foto_Anna, . Raga ., Monna, Mama_po_przejściach, Edith, Fruzia85, Wachciowa lubią tę wiadomość

m3sx43r8mntd6n8a.png
  • gusiaa Autorytet

Wysłany: 8 lipca 2019, 19:45

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dariah wrote: