Majowe mamy 2018
-
WIADOMOŚĆ
-
Och dziewczyny, zadręczę się. Przez ten pobyt w szpitalu nie mogę wrócić do siebie. Wiem, że dopiero dwa dni minęły (w sumie jeden) i trzeba czasu ale to mnie jakoś nie uspakaja.
Mierzyłam dziś baryłkową temperaturę 20 razy.
Wieczorem na spacerze skokoniłam go kocykiem z wełny. Mamy lato...
Wącham pieluszki.
Zadręczam się tym, że nie wypija pełnej dawki antybiotyku (zamyka językiem gardło i wypluwa ile się da).
Nie ma mnie na forum bo cały dzień studiuję internet.
Wiem już na czym polegają dodatkowe badania, wiem co może znaczyć kolejne zakażenie, wiem nawet na co się nie zgodzę gdyby trzeba było jednak zdiagnozować dalej.
Ciągle walczę ze sobą, żeby nie robić codziennie badania moczu.
Wpatruję się w tą maleńką buzię, żeby wykryć wszelkie nieprawidłowości.
Oszaleję!
Mam ochotę zabronić jego siostrze dotykania go a sama już się z nim więcej nie wykąpię. Szukam winnych, przyczyn...
Jak się wraca do normalności?
Patk taka uwaga, skoro córeczka jest dość lekka, postaraj się karmić ją nie na jej żądanie a na Twoje. Przystawiaj częściej, pilnuj regularności posiłków no i nie pozwalaj na tak długie nocne przerwy. Nawet jeśli pociumka trochę, niech to będzie chociaż te trochę.
W nocy dzieją się najważniejsze procesy, rośnie wzrost i waga. W nocy mleko podobno jest bardziej tłuste i treściwe. Sięgnij po noc
I dziękuję za namiary, na 100% skorzystam.
Kupy ze śluzem u dzieci kp są normalne, wiem to ze szpitala, tam oglądają kupy jak nadgorliwe matki
Baryłka owszem, dużo waży, ale on generalnie jest duży. Ubrania 74, pieluchy 4. Trzeba też na dziecko patrzeć całościowo. Nie tylko waga.
❤ Bartuś już z nami15.04.18 ❤
Wrzaskun I Wielki Książę Moczu i Mleka
-
Patk doczytałam, że rezygnujesz z kp.
OkChoć przypominam, że my tu wszystkie po kolei niemal miałyśmy ten sam problem. To chwilowe, rozwojowe. Dziecko nie odrzuca piersi, z perspektywy natury oznaczałoby to dla niego śmierć.
-
Basiula, ja nie pomogę