Majowe mamy 2018
-
WIADOMOŚĆ
-
Witam dziewczynki, ładnie prosimy o kciuki
o 10:00 wizyta, jestem chodzącym kłębkiem nerwów..
Kattalinna, gratulacje i powodzenia
Pawojoszka, obyscie wszyscy szybko do zdrówka wrócili.Wiadomość wyedytowana przez autora: 10 stycznia 2018, 09:15
kattalinna, Feeva, kamciaelcia, Fatalita, Katka., Kropka88 lubią tę wiadomość
-
Ja nigdy nie wynajmowałam, bo mieszkałam z rodzicami w domu. Gdyby nie to, że teściowie dali nam to mieszkanie, to pewnie nie byłoby jeszcze ani wspólnego życia, ani ślubu, ani dziecka
Także nie znam się zbytnio na warunkach najmu
Ale wiem, że bywają ludzie ch*je, u których wszystko jest możliwe....
Kama kciuki
kattalinna gratuluję zaczętego kursu, ludzi nie porozjeżdżaj
A co do wagi... Przeraziłam się. Jak to możliwe, że w takim krótkim czasie tyle na +? Nie podjadam w nocy, jem normalne ilości
Mała Matylda, łudzę się, że nie opróżniłam jelit do końcaI że to ta woda haha
Jutro jeszcze raz spróbuję, może będzie lepiej
Wiadomość wyedytowana przez autora: 10 stycznia 2018, 09:17
Mała Matylda, kattalinna lubią tę wiadomość
-
Hahaha Mała, wcale nie jest upragniony
ale motywacja do posiadania z każdym dniem rośnie i kopie coraz bardziej
Jazdy podobno już za tydzień czy dwa zacznęw tej szkole podoba mi się to (a nie wiedziałam wcześniej o tym), że co miesiąc jest nowy kurs, ale nie ma czekania aż się zbierze grupa. I tak wczoraj na wykładzie byłam ja pierwszy raz i dwie osoby już kolejny. Wykład z połowy książki
w razie czego można się dogadać na indywidualne wykłady (i tak z kompa puszczane). I nie czekają na skończenie teorii - jak kursant pozna podstawy to siada za kółkiem. Tym sposobem może już w marcu, a nawet z końcem lutego będę mogła przystępować do egzaminu
mój mąż robił 9 miesięcy
sam kurs to 30 godzin teorii + 30 jazdy.
Mała Matylda, J.S, Feeva lubią tę wiadomość
-