X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Majowe mamy 2018
Odpowiedz

Majowe mamy 2018

Oceń ten wątek:
  • nat92 Ekspertka

Wysłany: 23 stycznia 2018, 19:53

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziękuje, uspokoilyacie mnie, jestem w tym kompletnie zielona. 142 to wartość która się pojawiała jako właśnie FHR ale nie było jakby słychać serduszka- nie było Tych ttypowych dudniec. Do tej pory przy każdym badaniu wlyszalam mniej lub bardziej wyraźnie. A tu tylko jakieś szmery. Tez dostałam info ze pewnie gdzieś się schował, było nas dużo, kolejka, wiec nie miałam nawet opcji żeby wypytać. Myśle ze jakby było coś nie tak to by mnie tak nie zostawiała z taka „niewiedzą”. Ale dobrze ze Was mam! :)

J.S. Teraz musi być już tylko lepiej :)!

Edit: właśnie zostałam porządnie skopana, chyba za karę za moje zamartwianie się

Wiadomość wyedytowana przez autora: 23 stycznia 2018, 19:58

f2w3dqk3v24l408o.png
  • nat92 Ekspertka

Wysłany: 23 stycznia 2018, 19:54

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kamcia, a nie masz czasem problemu z wzdeciami, zaparciami? Ja przy ich okazji miałam podobnie kłucie.

f2w3dqk3v24l408o.png
  • J.S Autorytet

Wysłany: 23 stycznia 2018, 19:56

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kamcia, no kawaleczek mam do Ciebie ;) Tak zielona, wiec jakby nie daj Boze, to tam mnie przewioza.
    Ale kontroluj, chociaz wierze, ze to nic takiego :*

Jangwa, super, gratuluje!

Nat, na pewmo by cie nie zostawiala z niewiedza, ja mysle ze jest w porzadku.

nat92 lubi tę wiadomość

<3
    mhsvqps6hiiqioin.png
  • kamciaelcia Autorytet

Wysłany: 23 stycznia 2018, 19:59

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nat
    Na pewno nie
    Do ubikacji chodzę niezmiennie codziennie rano
    A wzdec nie mam odkąd jestem na diecie cukrzycowej a więc od samego poczatku