Majowe mamy 2018
-
WIADOMOŚĆ
-
Dziękuje, uspokoilyacie mnie, jestem w tym kompletnie zielona. 142 to wartość która się pojawiała jako właśnie FHR ale nie było jakby słychać serduszka- nie było Tych ttypowych dudniec. Do tej pory przy każdym badaniu wlyszalam mniej lub bardziej wyraźnie. A tu tylko jakieś szmery. Tez dostałam info ze pewnie gdzieś się schował, było nas dużo, kolejka, wiec nie miałam nawet opcji żeby wypytać. Myśle ze jakby było coś nie tak to by mnie tak nie zostawiała z taka „niewiedzą”. Ale dobrze ze Was mam!

J.S. Teraz musi być już tylko lepiej
!
Edit: właśnie zostałam porządnie skopana, chyba za karę za moje zamartwianie sięWiadomość wyedytowana przez autora: 23 stycznia 2018, 19:58
-
Kamcia, no kawaleczek mam do Ciebie
Tak zielona, wiec jakby nie daj Boze, to tam mnie przewioza.
Ale kontroluj, chociaz wierze, ze to nic takiego :*
Jangwa, super, gratuluje!
Nat, na pewmo by cie nie zostawiala z niewiedza, ja mysle ze jest w porzadku.
nat92 lubi tę wiadomość
-
Nat
Na pewno nie
Do ubikacji chodzę niezmiennie codziennie rano
A wzdec nie mam odkąd jestem na diecie cukrzycowej a więc od samego poczatku
Ale myślalam o tym-wczoraj jak pisałam że może to jelita. Jednak to lewa i tylko lewa strona. Balabym się gdyby to byla prawa-wyrostek czy moje obudzone jelito drażliwe (przy nerwicy właśnie tak klulo)
No cóż
Dokucza ale czekam jak przejdzie
I co ważne-w nocy spalam jak zabita, zmienialam pozycje bez przebudzenia jakiegokolwiek -
J.S. skoro masz takie towarzystwo, to możesz sobie wyobrażać, że jesteś z koleżanką w Spa. Zabiegi masz, podaja witaminki, skaczą nad Tobą, nic tylko relaks. Włosom dobrze robi, jak się je tak przetrzyma, ale rozumiem, że uczucie nie za przyjemne.
Mam nadzieję, że jutro skurcze się zmniejszą jeszcze bardziej.