Majóweczki 2016 :D
-
WIADOMOŚĆ
-
hej dziewczyny, wróciłam z wizyty i trochę jestem zdołowana, lekarz stwierdził przodujące łożysko, 11 mm od szyjki - to mało (ale sama szyjka ok). Ewentualnej cesarki się nie boję, ale krwotoków które mogą się zdarzyć już tak. Maluch nie może się ułożyć główkowo, jest poprzecznie.
Zła jestem na poprzedniego lekarza, bo nie dość że nie mówił mi nic o potrzebie wykonania usg I i II trymestru, zbagatelizował wynik cytologii który nadawał się do powtórzenia, zbagatelizował nadżerkę z którą można było coś jeszcze robić, powiedział tylko że łożysko mam na przedniej ścianie.
Pojutrze mam się umówić na USG III trymestru, mam nadzieję że trafię z terminem, bo do piątku mam zwolnienie, a dziś nie mógł mi wystawić do przodu.
Z tego wszystkiego zapomniałam zapytać o termin z usg, ale w piątek zapytam. Maluch wg dzisiejszego badania ma mieć ok 1800 g -
Poczytaj o przodujacym lozysku. Mi grozilo to wtedy czytałam. Sporo zalecen jest. Jak sie je stosuje to będzie ok.
Ja sie cieszę ze przez zmianę lekarza (odesla z nfzet) trafiłam do kilku. Skoro wszyscy mówią to samo to jakos tak bezpiecznie sie czuję -
moj facet gdy wychodzilismy na zakupy zle zamknal naszego 10 miesiecznego psa w klatce i ten brykal sobie po mieszkaniu i dorwal moj tardyferon zelazo i zjadl z 8 tabletek i teraz wymiotuje
i tak dobrze ze wymiotuje bo wyczytalam ze psu moze zniszczyc watrabe... w tak duzej dawce. Głupie szczenie zje wszystko co znajdzie na szczęście chyba wszystko zwróciła.
-
Rudzina wrote:O! ja się nadal waham między Bebetto Luca a Silvia ale ostatnio ten drugi bardziej mi podchodzi, tylko chyba postawimy na granatowy
granat bralabym z bialym stelazem a ja mam czarny - tatus sie uparl.
Patrycja24 -