WIELKA AKCJA PŁODNOŚCI   

Twoje starania o dziecko przedłużają się?
Sprawdź czy możesz skorzystać z dofinansowania
w Klinice Polmedis.
Sprawdź
X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Majóweczki 2016 :D
Odpowiedz

Majóweczki 2016 :D

Oceń ten wątek:
  • KokoszaNell Autorytet

Wysłany: 9 marca 2016, 21:39

Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej dziewczyny, wróciłam z wizyty i trochę jestem zdołowana, lekarz stwierdził przodujące łożysko, 11 mm od szyjki - to mało (ale sama szyjka ok). Ewentualnej cesarki się nie boję, ale krwotoków które mogą się zdarzyć już tak. Maluch nie może się ułożyć główkowo, jest poprzecznie.
    Zła jestem na poprzedniego lekarza, bo nie dość że nie mówił mi nic o potrzebie wykonania usg I i II trymestru, zbagatelizował wynik cytologii który nadawał się do powtórzenia, zbagatelizował nadżerkę z którą można było coś jeszcze robić, powiedział tylko że łożysko mam na przedniej ścianie.
    Pojutrze mam się umówić na USG III trymestru, mam nadzieję że trafię z terminem, bo do piątku mam zwolnienie, a dziś nie mógł mi wystawić do przodu.
    Z tego wszystkiego zapomniałam zapytać o termin z usg, ale w piątek zapytam. Maluch wg dzisiejszego badania ma mieć ok 1800 g :)

43kt82c31nhz2sid.png
  • malvva Autorytet

Wysłany: 9 marca 2016, 21:47

Cytuj  /     /  Zgłoś
    a ja czuje kopnecia w zebra i pod piersiami :) mysle ze lezy tak jak na ostatniej wizycie w 27 tyg

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/d3cdacfdd438.jpg

km5s8u69j7y5auw8.png

Malwina
  • Baronowa_83 Autorytet

Wysłany: 9 marca 2016, 21:47

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Poczytaj o przodujacym lozysku. Mi grozilo to wtedy czytałam. Sporo zalecen jest. Jak sie je stosuje to będzie ok.

Ja sie cieszę ze przez zmianę lekarza (odesla z nfzet) trafiłam do kilku. Skoro wszyscy mówią to samo to jakos tak bezpiecznie sie czuję ;)

Mama od 03.2010, czas na drugie
    Tadek i Władek w jednym stali domku...
    2r8rqps6ohlhosuf.png