Majóweczki 2016 :D
-
WIADOMOŚĆ
-
Dzięki dziewczyny za to, że kibicujecie!
Ja generalnie nie lubię gotować, ale jak siedzę w domu trochę żal nie wykorzystać czasu, żeby coś zdrowego przygotować. Właśnie gotuję wywar - zaraz będę blendować - hahah Paulinas nie strasz, boję się żeby mi nie wybuchło
Palinas89, Carolq lubią tę wiadomość
3 maleństwo w drodze... ☺️
Kwiecień 2018 - synek
Maj 2016 - synek
2015 - aniołek -
Witajcie, jestem tutaj nowa
Obserwuje Was już od pewnego czasu
Przyłączam się do majóweczek, ponieważ spodziewam się dzidziusia w tym okresieTeoretycznie to już 13 tydzień (ostatnia @ - 26 lipiec), praktycznie 11, więc termin około 14 maja
Jestem po 3 wizytach u lekarza, jak narazie wszystko jest ok.
W sobotę mam prenatalne.
Dziewczyny nie wiem czy był już poruszany ten wątek, ale jak to jest z rozjaśnianiem włosów w ciąży? Ciekawa jestem waszego zdania.
Pozdrawiam wszystkie obecne i przyszłe mamusieWiadomość wyedytowana przez autora: 29 października 2015, 14:11
anka418, Madziaaaaa, Palinas89, xpatiiix3, ma_lina, Negra, hiacynta99, luna91, FeliceGatto, Marietta lubią tę wiadomość
-
hiacynta99 wrote:Negra Gratulacje
moze fotke
??
Ja nie wiem moja lekarka na sprzęcie Usg we wszystkie strony operowała zboku z góry z dołu nie miała żadnego problemunawet na 3D przesuwała kąt obrazu dziecka ..
fotkę mam niespecjalnej jakości. Sondą "wackową" nie szło, bo dziecko centralnie do niej obrócone pleckami. A że mam silne tyłozgięcie, więc nie bardzo mógł coś wymyślić. A przez brzuch obraz był niestety gorszej jakościLekarz pokazał palcem na obrazie i powiedział: widzi Pani, ta warstwa tkanki tłuszczowej, plus jelita osłabiają jakość fali... Rozwalił mnie tym tłuszczykiem ;/
Poza tym stwierdził, że najbardziej lubi oceniać dzieci powyżej 7 cm, bo moze więcej powiedziec- za tydzień akurat.
Plusem jest to, że to była prywatna wizyta, a nic nie wziął- powiedział, że zapłącimy dopiero, jak oceni dzieckoPalinas89, xpatiiix3, Carolq, hiacynta99 lubią tę wiadomość
-