Majóweczki 2019
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualnyMaMaMi83 wrote:Samari mam to samo z parzoną. Rozpuszczalna mogę a po fusiarze mi skreca kiszki. Ale jeszcze za czasów szkoły średniej i studiów piłam fusiare i nic mi nie bylo
Ja właśnie tak samo na dodatek wtedy byłam nie mądra i paliłam papierosy hahaA teraz naprawdę dokładnie mam skręt kiszek od takiej "parzochy"
-
nick nieaktualny
-
Papieroch, kawa, kiedyś najlepszy sposób na toaletę
Też kiedyś kawa parzona, a nawet rozpuszczalna powodowała u mnie skręt w jelitach, ale od paru lat pracują jak należy i już nie mam tego problemu, czasami tylko po kawie z mlekiem, ale to sporadycznie.
-
nick nieaktualny
-
Dobry wieczór, jeszcze nie jestem Przyszłą Mamą, mam nadzieję, ze ten czas za 2 lata nadejdzie. Jestem obecnie studentką dietetyki na Śląskim Uniwersytecie Medycznym. Piszę pracę magisterską dotyczącą wiedzy i nawyków żywieniowych wśród Przyszłych Mam. Dlatego zwracam się do Was z olbrzymią prośbą o wypełnienie ankiety, jest ona w pełni anonimowa. Nie spodziewałam się, że przeprowadzenie ankiety przez internet wiąże się z wieloma przeszkodami, dlatego liczę na Was Przyszłe Mamy. Z góry dziękuję za pomoc oraz życzę dużo zdrowia dla Was i Waszych maluszków.
https://drive.google.com/open?id=1HQuYs-DAgy1M2JyrO73QmyfKHd39rEIIkxcMtYWWzVo -
nick nieaktualny
-
Pani Moł, spokojnie, jesteśmy w podobnej sytuacji, u mnie 2 tygodnie temu też było wciąż przodujace i tez mam we wtorek połówki to się coś dowiem. Stres jest okrutny, Ale czytając fora to i przed 30 tygodniem dziewczynom dopiero się podnosiło. Bądźmy dobrej myśli, ja się skupiam póki co na tym żeby okazało się że dziecko dobrze się rozwija i nie dzieje się nic z szyjka
Wiadomość wyedytowana przez autora: 6 stycznia 2019, 20:53
Pani Moł lubi tę wiadomość
-
Pani Moł wrote:Na ostatniej wizycie było przodujące nachodzące na bliznę. Lekarz mowil, że może nie przyrośnie i się podniesie, we wtorek zobaczę, ale serio aż się trzęsę ze strachu.