X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Mamusie luty 2015 ;)
Odpowiedz

Mamusie luty 2015 ;)

Oceń ten wątek:
  • Vel Autorytet

Wysłany: 2 września 2014, 19:11

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lara 82 wrote:
    Vel widziałam Twoje wyniki są naprawdę dobre. Nie jestem lekarzem ale zawsze miałam coś albo za wysoko albo za nisko więc również wychodzę z założenia, że każdy ma jakieś normy dla siebie. HGB norma dla kobiety jest od 12 a Ty masz 11.7 wiec jak na ciążę wydaje mi się OK. A HGB to nie tylko żelazo to kompozycja wchłaniania żelaza, witaminy C, witamin z grupy B i ferrytyny i myślę, że tu już lekarz musiałby się wypowiedzieć.
    Hematokryt, no w ciąży zwiększa się ilość krwi więc ma prawo być obniżony tak mi się wydaje i tak mi tłumaczono. To MPV to nie do końca wiem co to ale też miałam obniżone. A białe ciałka krwi się w ciąży podnoszą. Ale wydaje mi się, że rzadko która ciężarówka ma wszystko w normie :-)

okej dziekuje :)

a co do HGB co pisalas o wchlanianiu sie roznych rzeczy to ja mialam badanie wczoraj na zelazo, ferrytyne, wit b12 i wyniki wyszly spoko... w normie znaczy

zjk3p18.png

Lutówko 2015 dopisz się :) >klik<
  • słoneczna 85 Autorytet

Wysłany: 2 września 2014, 19:11

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Vel , jutro wygasa Ci zwolnienie, dobrze pamietam?:) bedziesz pytac o umowe ? fajnie jakby dali nie?

atdcqtkf2affvuei.png
  • słoneczna 85 Autorytet

Wysłany: 2 września 2014, 19:13

Cytuj  /     /  Zgłoś
    cath a moze to jeszcze sie cofnie jak nie byly te wyniki mocno zawyzone? mialas tez cukier w moczu i ciala ketonowe?

kurcze ja w nast tyg zrobie -tez sie boje bo u mnie duzo osob w rodzinie ma cukrzyce a moze za duzo jadlam tego kremu czkeoladowego:)
    najwyzej Katis zabije:)

atdcqtkf2affvuei.png
  • nick nieaktualny

Wysłany: 2 września 2014, 19:13

Cytuj  /     /  Zgłoś