Marcowe Mamusie 2015
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualnyScarlett2014 wrote:Dla mnie chyba 463
kurcze a ja myślałam że rożek tak średnio jest potrzebny
myślałam nawet żeby kupić rożek który potem można rozłożyć i powstaje kocyk. Sama nie wiem
Z tego co słyszałam potrzebny jest nawet do szpitala w wytycznych jest. Ja myślę że rożek potrzebny jest wydaje mi się ze jakoś stabilnej dziecko się w nim trzyma. Raczej wprawy w trzymaniu dziecka nie mam i zawsze jak w rozku u kogoś trzymałam dziecko na rękach to pewniej się czułam. Ale może się mylę nie znam się w sumieDorka1979 lubi tę wiadomość
-
no ja też na pewno kupuje jeden do szpitala bardziej na zmarnowanie, bo czy krwią jak pobierać bedą pobrudzą czy jakimiś innymi specyfikami (niewiem co tam się dokładnie robi
)no i w marcu jest jeszze zimno w szpitalu pewnie cieplej ale kocyka nie chce brać jak już to taki bawełniany, więc rożek bedzie idealnym rozwiązaniem, maleństwo będzie czuło się bezpieczniej
jedno wiem na pewno, bratowa mi powiedziała żeby nie kupować usztywnianego, bo dzidziuś sie zsuwa z dół
Dorka1979 lubi tę wiadomość
-
tak jak obiecałam wstawiam siebie w 19tygodniu
Nie wiem dlaczego ale nie dało się przekręcić..
[/URL]
Wiadomość wyedytowana przez autora: 23 października 2014, 20:09
Scarlett2014, Justyska89, bella82, Anastacia33, SunSun, sylwia85, sylwia85, Emartea, gosiaczek31, Dorka1979, madziutek 23 lubią tę wiadomość
20.03.2015r 3600g 55cm szczęścia -
tak to prawda teraz jest uroczy a dla męża nawet sexi.. ale jak sobie pomyśle o 9miesiacu to wiem , że nie będę miała w sobie za grosz atrakcyjności... na szczęscie nie mam hopla na swoim punkcie i nie uroda jest najważniejsza dla mnie!
Wiecie, że od początku przytyłam tylko 1,5kg..? nie wiem czy to dobrze.Wiadomość wyedytowana przez autora: 23 października 2014, 20:18
20.03.2015r 3600g 55cm szczęścia -
nick nieaktualny
-
Scarlett2014 wrote:Bella zmartwiłaś mnie
jeszcze legginsow nie dostałam a już ma mi być w nich za zimno?