Marcowe Mamusie 2016 :-)
-
WIADOMOŚĆ
-
Mania1718 wrote:Na pocieszenie dla dziewczyn z pco Ja jestem żywym przykładem ze z można mieć dzieci nawet bez pomocy medycznej. Czekam na 3 dzidzie bez leków a pco mam na 100 % potwierdzone licznymi badaniami
Mania może juz pisałaś ale jestem do tylu z postami. .jak tam u midwife? badali Ci cukier?[link=https://www.suwaczki.com/][/link]
2.02.15 7 tc mój aniołek :* -
Love_life wrote:Mania może juz pisałaś ale jestem do tylu z postami. .jak tam u midwife? badali Ci cukier?
Love_life pisałam kilkadziesiąt stron wsteczPołożna wytlumaczyła mi że jeżeli nie ma wskazań do badania to nie robią tego rutynowo każdej kobiecie. Ze względu ze zachodzac w ciążę nie miałam nadwagi i ze bliska mi rodzina nie ma cukrzycy nie będą mnie badać. Wolałabym przejść to badanie ale oczywiście muszę się dostosować.
Ze względu że tak długo czekałam na spotkanie z położną dopiero teraz dopytalam o to szczepienie. W środę jestem zapisana u pielęgniarki. A powiedz mi wspominała Ci położna o szczepieniu po 28 tygodniu ciąży? Nie pamiętam nazwy ale mówiła coś ze ma duże znaczenie przy porodzie dziecka. Oczywiście dopytam 16 grudnia bo mam wizytę.Love_life lubi tę wiadomość
[/link]
-
Ja już po drugich prenatalnych
No i w moim przypadku sprawdziły się przepowiednie wróżki - będzie synuś
Mały przywitał mnie wielkim ziewaniem
Na chwilę obecną 16 cm i 470 g. Trafił mi się chyba wybitny akrobata bo nóżki miał tak pozaplataneTo chyba dlatego od kilku dni jest non stop aktywny i daje mamie "popalić"
Pod koniec już zaczął zasłaniać się łapkami, najwidoczniej stwierdził że dosyć już tego podglądania.
Ogólnie wszystko w normie i nie ma się do czego przyczepić.
Tatuś szczęśliwy intensywnie myśli nad imieniem.Cóż zobaczymy co tam wymyśli.Wiadomość wyedytowana przez autora: 28 listopada 2015, 23:39