Marcowe Mamusie 2016 :-)
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualny
-
Cześć dziewczyny! To teraz i ja się pochwalę Mam jajo w macicy, mam zarodek w jaju i bijące serduszko!! 6t1d wg usg. Wyniki badań ogólnie w porządku, beta 11,522. Jedyne co mnie martwi to THS (miałam robione tylko to podstawowe) - 3,3 - lekarka powiedziała, że za wysoko i mam się wybrać do endokrynologa no i przede wszystkim MEGA niski progesteron, ale mam już duphaston i łykam .
Karolina@, A.Kasia, She86, Izoleccc lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
Hej dziewczyny to i ja postanowiłam się dołączyć.
Testy ciążowe za mną, badania krwi również wydaje się być wszystko w porządku z fasolka ale na badania lekarskie postanowiłam poczekać do 30 lipca. Zgodnie z moimi obliczeniami jutro wchodzę w 6 tydz.
A.Kasia, Karolina@, Karmelek211 lubią tę wiadomość
-
Hej mamuśki jestem studentką i mamą małej Alicji która, urodziła się w styczniu tego roku. Obecnie jestem na etapie pisania pracy magisterskiej o tematyce "Wiedza kobiet na temat karmienia piersią" Miałabym ogromną prośbę do was o wypełnienie mojej ankiety będę Wam bardzo wdzięczna za każdą wypełnioną ankietę. Pozdrawiam serdecznie. Gosia http://moje-ankiety.pl/respond-78607.html
-
Ja właśnie zauważyłam, że chyba się "aktywują" moje stare rozstępy na biuście tzn niektóre zaczynają kolor zmieniać
Mi bardzo szybko piersi urosły no i mam strasznie na nich rozstępów z tym, że na szczęście, najgorsze na bokach, gdzie ich tak nie widać. Chyba czas zacząć smarowanie
-
nick nieaktualnyanie93lica wrote:Dziewczyny ale super ze robi się nas coraz więcej
Jakie macie sposoby na mdlosci? Bo mnie trzymają całe dnie czasami i nic nie pomaga. Zapachy jedzenia mnie po prostu odrzucają ;-(