❤️ Marcowe Mamusie 2022 ❤️
-
WIADOMOŚĆ
-
marianka wrote:Najbardziej w tym wszystkim smutne jest to że Coid ponoć jest od prawie dwóch lat i w ciągu roku już znaleźli na niego szepionke... A choroba taka jak Rak... Te biedne dzieciątka cierpiące czemu na raka nie wymyślą tak szybko szczepionki jak szybko wymyśli na covid...
Pytanie retoryczne 🙃 -
Maggie ja nie z Warszawy ale ze Śląska wiec polecenie moje raczej nie pomoże.ae chodzę do mega dziewczyny która szkoli fizjoterapeutów z całej Polski. Co do mięśni dna macicy to niestety w ciąży duzo się nie da zdziałać bo kwestia hormonów, i wielu innych czynników (nie pamiętam dokładnie o co chodzi) ... ale ćwiczenia juz teraz pomogą się w nie wprawić aby od razu po porodzie zacząć ćwiczyć. Ja mimo ze ćwiczę od ponad dwóch lat to często mam problem z właściwym natężeniem mięśni kegla i często uruchamiam nieświadomie nie te co trzeba ... teraz w sumie bardziej fizjojro odciąża mi mięśnie na brzuchu aby wrocil szybko do formy, trenujemy jak mam cwiczyc zaraz po porodzie aby wróciła prawidłowe funkcjonowanie mięśni dna macicy itp
Maggia lubi tę wiadomość
-
Widzę, temat szczepień i kipi 🤭 Ja właśnie w tym tygodniu będę szczepić się 3 dawką.
Melduje się po wizycie. Mały ma 780g ❤️ Nadal lubuje się w leżeniu poprzecznym. Szyjka ponad 4cm. Po naszym przejściach, gin mega zadowolony, więc i ja mam dobry humor. Jeszcze z dwa tygodnie i potem już na spokojnie z górki 🤗 Kolejna wizyta w Mikołajki 🧑🎄Maggia, Księgowa, Aga___, Bąblinka, Jagodzianka19, Wojcinka, Kobobo, Malinowa98 lubią tę wiadomość
początek starań 12.2015
06.2016 💔👼
11.2016 💔👼
06.02.2017 ⏸️
08.10.2017 👸💜 38+4 CC (3480g/53cm)
25.06.2021 ⏸️
17.02.2022 👶💙 37+3 CC (3240g/55cm) -
Wojcinka głupio się przyznać ale nawet nie wiem 🤔
To jest wina braku edukacji w tym kierunku, slabej informacji. Medycyna w tym kraju kuleje, NFZ to pomyłka, lekarze rzadko który ma doktora, jedna specjalizacja lub wcale. Wszędzie braki kadrowe ( widoczne zwłaszcza w mniejszych miastach) -