X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne MARZEC 2017 :)
Odpowiedz

MARZEC 2017 :)

Oceń ten wątek:
  • malaczarna07 Autorytet

Wysłany: 19 października 2016, 19:21

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Te xpulse najdroższe a koła piankowe.. aż dziwne.zresztą nie znam się i już nic nie wiem.nie mam pojęcia jaki wózek kupić..

Dominik :)
    16udqqmz4ckx0a7e.png
  • malaczarna07 Autorytet

Wysłany: 19 października 2016, 19:27

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ostatnio widziałam dwie mamy z xlanderami na spacerze ale głupio mi było zagadać jak się sprawują; )

Dominik :)
    16udqqmz4ckx0a7e.png
  • anuschka Autorytet

Wysłany: 19 października 2016, 19:29

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Paolina91 wrote:
    Dziewczyny nie ogarniam tego pisania w dwóch miejscach. Czuje sie jak na dwoch roznych forach... Czytam tylko tu a tam nie wchodze nawet bo mam takie zaleglosci ze szok! Nie podoba mi sie tam... Nie ma suwaczkow, edycji, cytowania jakos niewygodnie...

Mam pytanie. Myslicie nad spiworkiem do gondoli? Czy to bez sensu na marzec moze kwiecien? A moze taki spiworek nada sie tez potem do spacerowki na nastepna zime? Warto?

Ja oddkupiłam śpiworek. Jak nie skorzystam z niego teraz, to później do spacerówki też będzie pasować więc sie nie zmarnuję. Majątek też nie kosztował 10euro.. :)

Aniołek 03.2016 <3
    Dziewczynka 23.02.2017 <3
    Trzecia ciąża - tp. 28 listopad 2018 <3
  • Paolina91 Autorytet

Wysłany: 19 października 2016, 19:29

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czirisz no o tym forum czytalam jeszcze cos tam. Ale to juz postanowione na bank?

11.02.2016r Aniołek <3
    dqpr3e5eimhdsuny.png
    dhi4gywlcufll5la.png
  • anuschka Autorytet

Wysłany: 19 października 2016, 19:33

Cytuj  /     /  Zgłoś
    malaczarna07 wrote:
    Ostatnio widziałam dwie mamy z xlanderami na spacerze ale głupio mi było zagadać jak się sprawują; )

Zawsze możesz popytać na fb, na grupach gdzie wózki sprzedają. :)

Aniołek 03.2016 <3