Marzec 2026👶
-
WIADOMOŚĆ
-
Angela… wrote:Dziewczyny, czy Wy też macie taki problem z wzdęciami? Ja czuję się cały czas taka pełna i jakby napęczniała 😅🙃
Angela…, Karlokova lubią tę wiadomość
-
Go0cha wrote:Tak dokładnie z listopada. Moja chodzi do żłobka, w okresie zimowym więcej z nią w domu siedziałam niż ona była w żłobku. Póki co z chorobami spokój. A Twój baoasek chodzi do żłobka? To miesiąc różnicy między naszymi dziećmi. Może teraz widać ale później za parę lat to będzie bez roNicyy
-
Dżozu wrote:Moje wyniki
TSH 1.874 uIU/ml[0,35-4,94]~; Progesteron 13,90 ng/mL[-]; Beta-HCG total 258,20 mIU/ml[-];
Beta wzrost 165%, natomiast prog stoi w miejscu, dlatego od dziś wjeżdża Cyclogest.
Monini a Twój wysoki prog wynika z zażywania dodatkowego progesteronu? Jeśli pisałaś to przepraszam, nie pamiętam.
Dziewczyny, ja jestem zielona - co znaczy wg OM?
Ja nie nie mam jeszcze terminu na usg.. apka pokazuje mi 6 tydzień (owulacja w 20 lub 21 dc). 1 dc wypadł 8 czerwca.
Fajnie, że beta przyrasta prawidłowo ❤️Dżozu lubi tę wiadomość
-
Magdanowa wrote:Cześć dziewczyny, i ja chętnie dołączę.
Jestem dzisiaj 5+1, 17 dni po transferze. To byl nasz pierwszy transfer, zarodek 5AA ❤️
Beta 9dpt - 269
Beta 11 dpt - 658
Jutro mam pierwsze usg, nie mogę się już doczekać 🥰
Z objawów mam już całkiem uciążliwe mdłości (zwłaszcza rano) i ból w podbrzuszu. Cały czas jestem bardzo zmęczona i ledwo siedzę w pracy 🙈
Termin z OM mam na 15.03
Super że powstał taki wątek, wypatrywałam go 🥰 miło was poznać !
Ha ha ja też wypatrywałam tego wątku i w końcu sama założyłam 🤣Karlokova lubi tę wiadomość
-
Neta wrote:Cześć dziewczyny, to i ja dołączę. U mnie termin na 04.03, dziś byłam na usg i mamy bijące serduszko i 115 uderzeń na minutę ♥️
W domu mam bobasa 8-miesięcznego 😁.
Ja mam niskie amh i lekarze powiedzieli żeby się spiszeyc jeśli chcemy drugie i w sumie bardzo szybko się udało w porównaniu z pierwszym.
Wow, gratuluję drugiej ciąży 🥰 szybko poszło, super 🥰