X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Październik 2020 ♥️
Odpowiedz

Październik 2020 ♥️

Oceń ten wątek:
  • ma.rysia Autorytet
    Postów: 515 404

    Wysłany: 8 lutego 2020, 17:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam się z Wami i ja :) termin na 8 października. 29 stycznia zrobiłam test i wyszły 2 piękne kreski. Staraliśmy się ponad rok i myśleliśmy już nawet o laparoskopii. Strach ogromny że coś się stanie ale chyba póki co radość wygrywa. Ja już po 2 usg bo jestem pod kontrolą lekarza u którego leczyliśmy się na niepłodnośc i dmuchamy na zimne. Pierwsze usg zaraz po teście i tylko kropeczka w macicy widoczna. Odstawiłam wtedy bromergon na prolaktynę. W kolejnym tygodniu robiłam badania w tym betę która ładnie przyrosla z 6678 do ponad 14 tys. Niestety podwyższone też tsh. Wczoraj byłam na 2 wizycie. Maluszka jeszcze nie zobaczylam ale widać wyraźny, spory pęcherzyk. Tsh wczoraj powtarzałam dziś będę dzwonic do lekarza czy brac euthyrox czy jeszcze czekamy. Dodatkowo biorę dhupaston chociaż progesteron nie jest taki zły. Walczymy ile się da 😊 kolejna wizyta planowo 25.02 i mam nadzieję że nic nas wcześniej nie zaskoczy. Jeśli chodzi o objawy. Jestem cały czas głodna, ale nie mam wcale apetytu i to jest strasznie męczące. Piersi bolą w zasadzie od owulacji. Jestem trochę bardziej zmęczona niż zazwyczaj. W zeszłym tygodniu strasznie szalało mi serce. W ekg wyszła nawet arytmia ale po kilku dniach trochę się sytuacja unormowała. Zobaczymy co będzie dalej😉 to pierwsza ciąża więc wielka niewiadoma...

    lily 333 lubi tę wiadomość

  • Freja000 Autorytet
    Postów: 1200 646

    Wysłany: 8 lutego 2020, 17:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ma.rysia serce może być od tarczycy. Masz tarczycową trójkę zbadaną czy tylko tsh?

    dqprp07wzt9w07bj.png
  • ma.rysia Autorytet
    Postów: 515 404

    Wysłany: 8 lutego 2020, 18:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś