Pazdziernikowe mamusie 2014
-
WIADOMOŚĆ
-
Scęście wrote:ooo ja tez po ślubie 8 m-cy i też 3 cykl starań no i w dniach jesteś szybsza tylko o 2 kiedy pierwsze usg? czy może już po jak niektóre?
Faktycznie jakbyśmy się zgadały co do dwóch dni, to wygląda na to, że miałam przesuniętą owulkę o prawie tydzień, więc pewnie u mnie jest młodsza, ale puki lekarz nie potwierdzi na usg, to liczę normalnie od @. USG 03 marca dopiero ale mam nadzieję, że już serducho zobaczę -
paaolka wrote:To jak Wy piszecie to i ja sie przedstawie
Mam na imie Paulina, mam 27 lat, w pazdzierniku bedzie 28, po slubie jestem pol roku,chociaz jestesmy razem juz 10 lat prawie. Od razu po slubie zaczelismy sie starac o malenstwo i w koncu sie udalo Mieszkamy w Piasecznie pod Warszawą, a ja pracuję jako nauczycielka w przedszkolu. Mamy 2 koty, czego nie mogą przezyc moi rodzice...bo wg nich "jak bedzie dziecko to koty zrobia mu krzywde"...ale nie dam sie namowic na oddanie moich pupili niejedni ludzie maja i koty i dzieci i wszystko razem dobrze funcjonuje.
To chyba tyle o mnie
No to uparlas sie na te koty
Ja mam pieska ale tez bym go nie oddala za zadne skarbyKakabaka, paaolka lubią tę wiadomość
-
chciałam sobie zamowic makaron z brokułami boo tak mi sie chce a tu patrze a ja w portfelu tylko drobniaki !!!! <beczy> moj juz szperał i nic nie powiedział !!! normalnie wytargam go dzis za uszy chyba!!!!!
Wiadomość wyedytowana przez autora: 17 lutego 2014, 10:47
Kajaoli, MOI, Anoolka, nati8787, madziallena lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualnyhej słoneczka
to ja tylko na szybko przeżyłam koszmarny weekend z dreszczami biegunką wymiotami czuję się jakby mnie rozjechał czołg
ale postanowiłam dać radę i właśnie zbieram się do pracy
a poza tym mam na imię Ula jestem logopedą, specjalistą i terapeutą wczesnego wspierania rozwoju dziecka, mam 2 najukochańsze córeczki Kasię 12 lat i Kingę 6 lat, jestem 12 lat po ślubie, razem jesteśmy 14