Październikowe Szczęścia 2016
-
WIADOMOŚĆ
-
Anulka1979 Ty tak powaznie cwiczylas czy amatorsko? ja zawsze marzylam o ladnie zarysowanych miesniach, jakos nie moglam sie zmobilizowac, ale po porodzie, oczywiscie jakis czas po, chcialabym sie wziasc za siebie, popracowac nad miesniami, kondycja, coby dzieci mialy fit-mame, tylko nie wiem, czy wieku 35 bede mogla odbudowac mase miesniowa, czy juz nieodwracalne to jest..?https://www.maluchy.pl/li-72797.png
-
Vella - witaj serdecznie i powodzenia z beta!
No to jestem po wizycie u lekarza - malenkie serduszko zabiło, widziałam moje 0,17 cm:) lekarz powiedział, że gdybym przyszła 2 dni wcześniej nie to zapewne nie byloby jeszcze nic widać.
Teraz mam na siebie uważać i kolejna wizyta za 3 tygodnie.Wiadomość wyedytowana przez autora: 11 lutego 2016, 16:20
Blu, urocza, vella, mizzelka, kasia_1988, kalika, Zetzet, Auro, MMM2016, Dea28 lubią tę wiadomość
-
Jusstin wrote:Vella - witaj serdecznie i powodzenia z beta!
No to jestem po wizycie u lekarza - malenkie serduszko zabiło, widziałam moje 0,17 cm:) lekarz powiedział, że gdybym przyszła 2 dni wcześniej nie to zapewne nie byloby jeszcze nic widać.
Teraz mam na siebie uważać i kolejna wizyta za 3 tygodnie.
Cudoooownie )) Mam nadzieję, że każda z Nas po kolei będzie tego doświadczaćJusstin, mizzelka, urocza lubią tę wiadomość
-
Jusstin - super wieści Gratulacje
Jusstin lubi tę wiadomość
12.12.2017 - jestem Izabela, 55cm i 4450g
Córcia Aleksandra 02.2011 - 57cm i 4250g
Aniołek 10 tc (*) 03.08.2015
Aniołek 9tc (*) 03.03.2016
Aniołek 5tc (*) 06.05.2016
Aniołek 10 tc (*) 15.07.2016
-
Ibiza wrote:Anulka1979 Ty tak powaznie cwiczylas czy amatorsko? ja zawsze marzylam o ladnie zarysowanych miesniach, jakos nie moglam sie zmobilizowac, ale po porodzie, oczywiscie jakis czas po, chcialabym sie wziasc za siebie, popracowac nad miesniami, kondycja, coby dzieci mialy fit-mame, tylko nie wiem, czy wieku 35 bede mogla odbudowac mase miesniowa, czy juz nieodwracalne to jest..?