X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Podwójne i potrójne szczęścia 2017
Odpowiedz

Podwójne i potrójne szczęścia 2017

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

Wysłany: 11 lipca 2017, 15:05

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny, zaprosiła mnie Monako więc przylazłam do Was i się witam :)

zaczne od tego, że jestem w szoku nadal.. od wczoraj oficjalnie wiem, że mamy dwa serduszka, stety/niestety jednojajowe. czyli może nie być lekko.
    Jestem zielona w temacie, nie wiem co i jak od czego zacząć!

to co zrobiłam to wybrałam szpital z III st. ref i lekarza z tego szpitala na prowadzącego ciąże i zapisałam się na wizyty do końca roku, mniej więcej co miesiąc. planuję też jak coś chodzić w międzyczasie do luxmedu na usg.

Jestem dziś 7t1dz, dzieciaki wczoraj miały 4,97mm i 3,95mm, większemu serduszko super biło, mniejszemu wolniej ciut. mam krwiaka jakiegoś i leżę,

Co teraz? czymś muszę się już zająć? coś wiedzieć?
    doradźcie od czego zacząć, co jest najważniejsze żeby odpowiednio zadbać o nasze maleństwa?

didi31, bizona, AllishiiA lubią tę wiadomość

• czarnulka24 Autorytet

Wysłany: 11 lipca 2017, 15:06

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Emcia123 wrote:
    Bardzo ladnie wygladsz☺ mi tez,juz brzychbwystaje czuje sie jak potworek. Ruchy czuje po jedzeniu albo wieczorem. Mocne ruchy odczuwasz?
    Tak chwilami odczuwam dość mocno. .

27.08.17 22.00 i 22.01 - moje 2 największe skarby
    07.06.2019 synek
    3 aniołki w niebie [ <3 13tc,<3 10tc,<3 10tc] Cb

BARDZO SKUTECZNA MODLITWA W SPRAWACH TRUDNYCH I BEZNADZIEJNYCH - Modlitwa do Św. Rity
  • czarnulka24 Autorytet

Wysłany: 11 lipca 2017, 15:09

Cytuj  /     /  Zgłoś
    MoNaKo wrote:
    roletka dzięki za info, faktycznie nie ma co latać dwa razy z papierami. Mąż wypełni bo i tak będzie miał 2 tygodnie L4 na mnie.