X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne przyszła mama na zwolnieniu lekarskim
Odpowiedz

przyszła mama na zwolnieniu lekarskim

Oceń ten wątek:
  • Andzia89 Debiutantka
    Postów: 12 11

    Wysłany: 4 lutego 2014, 14:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewelina nie wiesz co to są szkodliwe warunki w pracy czy po prostu chcesz abym wymieniła Ci jakie są konkretnie w moim przypadku?

  • Ewelina Autorytet
    Postów: 636 377

    Wysłany: 4 lutego 2014, 23:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Andzia, zerknij sobie na link poniżej, są tam wymienione branże, w których ludzie idą na wcześniejszą emeryturę ze względu na szkodliwe warunki pracy.
    http://www.zus.pl/default.asp?p=4&id=2928
    Jeżeli Twoje obowiązki na stanowisku pracy obejmują któryś z tych punktów, to lekarz nie ma prawa odmówić wystawienia L-4. Wystarczy pokazać umowę o pracę albo wziąć zaświadczenie od szefowej czy też z działu kadr.
    Ja np. pracuję w branży poligraficznej i lekarz od razu zapytał, czy mam kontakt z maszynami, farbami, chemią itd., bo jeśli tak, to dałby mi od razu zwolnienie.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 4 lutego 2014, 23:56

    https://www.maluchy.pl/li-68384.png
  • Mg Przyjaciółka
    Postów: 113 68

    Wysłany: 15 grudnia 2014, 10:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Dziewczynki,

    ja mam pytanie trochę z innej beczki:
    jak to jest ze zwolnieniami lekarskimi? Jaki ma być kod na zwolnieniu, żeby pracodawca płacił 100% kobiecie w ciąży?
    Mam taką sytuację: w zeszłym tyg.rozchorowałam się. Trafiłam do internisty, okazało się, że bakterie w gardle, wirus i ogólne przeziębienie, miałam leżeć. Pani doktor zapytała, czy L4 wystawić na ciążę. Odparłam, że tak (jak tylko się dowiedziałam o ciąży, od razu zaniosłam pracodawcy zaświadczenie o tym, że jestem w ciąży). Lekarka na zwolnieniu wpisała kod B.