SIERPNIÓWCZKI 2015
-
WIADOMOŚĆ
-
Musze podpytać o te szczepionki, bo szczerze powiem, jestem zielona w tym temacie. Tyle, co położna na SR mówiła,że polecałaby przyjąć 2 zalecane w szpitalu- na gruźlice i WZW B chyba.
Uciekam już. Popuchły mi dłonie- normalnie jak grabie, ehh...
Też zaczynają się już u Was telefony czy już urodziłyście?! Bo ja dziś takie 3 odebrałam...
Spokojnej nocy.Zetka, bosa, małaMyszka lubią tę wiadomość
Nasze szczęście LEON -53cm i 3680g -21.07.2015
-
Ej dziewczyny ja dzisiaj będąc w polo śmiałam się do męża że pokupuje po 10 dk różnych ciasteczek, tych co mają na wystawach za szybkami, a mój mąż heh " i BARY je zje"
Bary to pies teściów, jadąc tam zaopatrzam się w różne przekąski po to żeby wykarmić dwa psy i kotka
A odnośnie tych ciastek no bo przecież mam dietę cukrzycową to pomyślałam że jak urodzę synka to zaraz będę szamać ciasteczka heh
Więc ta moja walizka a raczej dwie to chyba będą za małeczas pomyśleć o trzeciej na słodycze
Zetka, Paula_071, bosa, Ewa123, małaMyszka lubią tę wiadomość
-
niecierpliwa wrote:Rozmawialam z kolezankami, ktore szczepily i z pielegniarka na oddziale noworodkow. W szpitalu tez wczesniej nia szczepili, ale ze wzgledu na koszty przeszli na ta druga. Pediatra w przychodni do ktorej zapisuje mloda tez jest za i uwaza, ze taka dawka rteci dla noworodka, ktora jest w tej szpitalnej to nic dobrego i jak tylko jest mozliwosc i srodki to poleca engerix b, tylko jak juz 1 dawke nia sie zacznie to 2 kolejne tez musza byc te. Jutro ide do apteki po odbior, bo zamowilam
Tu jest napisane, że w przypadku szczepienia niemowląt 2 kolejne dawki nie muszą być te same:
http://pediatria.mp.pl/lista/show.html?id=83649bosa, małaMyszka lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualnyW Naszej klinice musze sie stawic ok 17 dzien wczesniej i dtez dzien wczesniej robia lewatywe jesli sie na nia oczywiscie zgodze a z tym mam najwiekszy opor
wszystkie badania i spac.
Rano kroplowka z oxy a ok 9-10 cc.