X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne SIERPNIÓWCZKI 2015
Odpowiedz

SIERPNIÓWCZKI 2015

Oceń ten wątek:
  • psioszka11 Autorytet

Wysłany: 12 lipca 2015, 20:44

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Musze podpytać o te szczepionki, bo szczerze powiem, jestem zielona w tym temacie. Tyle, co położna na SR mówiła,że polecałaby przyjąć 2 zalecane w szpitalu- na gruźlice i WZW B chyba.
    Uciekam już. Popuchły mi dłonie- normalnie jak grabie, ehh...
    Też zaczynają się już u Was telefony czy już urodziłyście?! Bo ja dziś takie 3 odebrałam...
    Spokojnej nocy.

Zetka, bosa, małaMyszka lubią tę wiadomość

bl9ci09kql96ri27.png

Nasze szczęście LEON -53cm i 3680g -21.07.2015
  • Laura Autorytet

Wysłany: 12 lipca 2015, 20:45

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ej dziewczyny ja dzisiaj będąc w polo śmiałam się do męża że pokupuje po 10 dk różnych ciasteczek, tych co mają na wystawach za szybkami, a mój mąż heh " i BARY je zje"
    Bary to pies teściów, jadąc tam zaopatrzam się w różne przekąski po to żeby wykarmić dwa psy i kotka :D
    A odnośnie tych ciastek no bo przecież mam dietę cukrzycową to pomyślałam że jak urodzę synka to zaraz będę szamać ciasteczka heh ;)
    Więc ta moja walizka a raczej dwie to chyba będą za małe :P czas pomyśleć o trzeciej na słodycze :)

Zetka, Paula_071, bosa, Ewa123, małaMyszka lubią tę wiadomość

Synuś mamusi i tatusia :)
    Dominiś 2890, 52cm <3
    89c50790be.png

• Zetka Autorytet

Wysłany: 12 lipca 2015, 20:53

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Miru, na pewno jeśli powtórka badania w szpitalu, to wyniki będziesz miała szybciej miejmy nadzieje!
    Powodzenia jutro!

bosa, małaMyszka lubią tę wiadomość

82doh371efo4yjxe.png
    82doh371ee36m5no.png
  • Zetka Autorytet

Wysłany: 12 lipca 2015, 20:57

Cytuj  /     /  Zgłoś
    No właśnie, miejmy nadzieję że Euforia się odezwie :)

82doh371efo4yjxe.png
    82doh371ee36m5no.png
  • lys Autorytet

Wysłany: 12 lipca 2015, 21:23

Cytuj  /     /  Zgłoś