SIERPNIÓWCZKI 2015
-
WIADOMOŚĆ
-
Zetka wrote:Ofka, a ten olej kokosowy to rafinowany, nierafinowany, nie wiem, nie znam się. Podgrzewasz go?
Zetka, Hermiona, Weridiana lubią tę wiadomość
-
Ona my w tamtym roku byliśmy na Sycylii
oj jakie miłe wspomnienia
w przyszłe wakacje myśleliśmy właśnie o Chorwacji ale zobaczymy co wyrośnie z tego naszego małego terrorysty.. Wróciłam z kina o 22 mąż tylko nerwowo żuł gumę, która dałam mu przed wyjściem
nawet nie musiałam pytać jak było.. Teraz mam szlaban na wyjścia do 18 mojego cudownego synusia
0na88, Zetka, magda sz, Laura, niecierpliwa, Martucha86, Pulpecja, AgaSad, aaaaga, zabka11 lubią tę wiadomość
-
No więc pisze jeszcze raz
Dziewczyny gratuluje pierwszych ząbków u maluszków:)
Musze jutro zaglądnąć mojemu dziabkowi do buźki ale on tego nie lubi, podglądnę jak tam się sprawy mają
Co do zjazdu to skoro 15 wypada w poniedziałek to weekend 13-15 będzie bardzo tłoczny, myślę że lepszy byłby tydzień wcześniej albo tydzień póżniej, mój mąż ma zawsze problem z wolnym przed takimi świętami z racji pracy w handlu
Ofka myślę baa nawet to wiem że z naszej strony nie będzie żadnego problemu i nagabywania
Mój mąż się strasznie irytuje jak na imprezie go ktoś namawia jak kilka razy stanowczo odmówił, on mało pije a wódki to prawie wogóle
Ostatnio powiedział mi ze minęły mu już czasy kiedy cieszył się, że się najebał a później umierał w następny dzień
Myślę, że możemy coś drinknąć ale w rozsądnych ilościach, w końcu będziemy z dziećmi:)
Niecierpliwa, ale się strachu najadłaś, a ta dyrektorka to jakaś idiotka..
Mój mąż nie puścił by tego płazem, ja to już co innego, mam inny charakter
Co do planów sylwestrowych to mąż oznajmił że ma ochotę spędzić je we trójkę, mi to też odpowiada, myślałam żeby zorganizować coś w domu ale narobię się jak głupia bo ja zawsze na bogato lubię a później dzień trzeba rozpocząć normalnie bo dziecko nie wie że był sylwester i mama chce pospać dłużej:)