Sierpniowe Mamusie ;)
-
WIADOMOŚĆ
-
nezumi wrote:u nas w niedziele obiad po 12.
mała_mi cześćjak tam się czujesz kochana??? wybaczamy ci tą oborę
Mika zapraszam w imieniu teściowejale bierz ze sobą jakoś zista na po obiedzie
nezumi lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
Witajcie Dziewczyny!
Widzę, że rozpętała się wczoraj burza, a więc i ja się wypowiem jak to wszystko wygląda z mojej strony..
Po pierwsze wybaczcie jeżeli któraś z Was poczuła się przeze mnie urażona, staram się Wam pomagać według własnych możliwości. Nie uznaję zasady "nie znam się, ale się wypowiem". Jeśli nie znam odpowiedzi na Wasze pytania to po prostu nie odpowiadam.
Jestem osobą aktywną zawodowo, niestety obowiązki i życie w realu pochłania większą część mojego czasu. Na forum zaglądam w wolnym czasie, po to aby spotkać się z Wami i jakby nie patrzeć miło spędzić czas.. Nie mam zamiaru zastanawiać się przy każdym poście "odpisać czy nie, bo czasem ktoś się obrazi, że tutaj coś napisałam, a gdzie indziej nie"...
Na naszym wątku tyle się dzieje, że ciężko czasem nadążyć i przyznaję się, że zdarza mi się nie przeczytać wszystkich postów.
Dziewczyny, wyluzujcie! Jesteśmy w ciąży, to forum ma nam pomagać i wspierać, a nie dołować i doprowadzać do płaczu... Nie jest to dobre dla naszych dzieciaczków, a nie sądzę, żeby którakolwiek z nas świadomie olewała inne dziewczyny...
I ostatnia rzecz - Madzikovy jeśli miałaś na myśli mnie w swoim poście, mówiąc, że jak zwykle zainteresowanych nie ma na forum - godzina 00:00 to dla mnie środek nocy i smacznie sobie wtedy chrapie
Więc tak na przyszłość, więcej luzu dziewczynki! Ja też nie otrzymuję odpowiedzi na wszystkie posty i nie jest to dla mnie powód do uciekania z forum...
A teraz cieszmy się wolną niedzielą i pysznymi obiadkamiMILA, Jus1985, Moni&, Kajoni, celia, Lanusia93 lubią tę wiadomość
-
Hej
ja tez po wczorajszym nie mogłam spać ale nadrabiam to rano.