Sierpniowe Mamusie ;)
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualnyRuda27 wrote:Hahah, ale i tak wygladasz slicznie!
musialas byc szczupla przed ciaza co?
tu 14 tydz i 2 dni i już 6 kg na plusie
Ruda27, Lanusia93, Camille87, Magda2013, MILA, celia, Niebieska lubią tę wiadomość
-
Moje kochane, nie będę komentować tej wymiany zdań na temat ignorowania kogokolwiek, bo myślę, że sprawa już obgadana, wyjaśniona, a jest nowy, kolejny, piękny dzień i skupmy się na Naszych ślicznych rosnących brzuszkach
Chyba nie były to zarzuty pod moim adresem, że kogokolwiek posty olewam, bo poczułabym się nieco dziwnie z takim oskarżeniem
W miarę możliwości odpisuję każdemu, ale wiadomo, że na tematy, na które nie mam pojęcia po prostu się nie wypowiadam, np. na temat jakichś nieznanych mi badań, chorób, wypłat, ZUSu i tych Waszych dorosłych spraw, bo nie mam takiego doświadczenia i nikomu nie będę mieszać w głowie
Nie ma tu osoby za którą nie przepadam, a wiadomo że bardziej wejdę z dyskusję ze stałymi bywalczyniami niż z osobami, które są raz na miesiąc, bo się zżyłyśmy i nie można tego psuć. Ale i tak zawsze odpiszę
Przecież nie każda jest zaangażowana w to forum tak mocno jak My i świetnie to rozumiem, ja wchodzę tu codziennie, nawet jeśli przez ostatnie dni odzywałam się raz dziennie to i tak pobieżnie Was czytałam. Nawet kiedy mam sporo spraw na głowie to wpadam, bo nie wyobrażam sobie dnia (i ciąży!) bez forum. Ale przecież niektóre osoby mają na to inne spojrzenie, wchodzą tylko żeby zadać pytanie i wracają do realnego świata, nie wszystkim chce się nadrabiać tydzień nieobecności, tak jak niektóre z Nas robią
Swoją drogą, te 30 stron to niemały wysiłek umysłowy
Koniec tematu, jesteśmy fajną grupą
Ale sobie Dzień Kobiet urządziłyście, głupolki
Paulia87, wróć, słoneczkoMyślałam, że masz jakieś prywatne problemy i na troszkę Nam zniknęłaś, bo troszkę chorowałaś i musiałaś odpoczywać :*