Sierpniowe Mamusie ;)
-
WIADOMOŚĆ
-
Magda, ja nie zauważyłam u siebie nic takiego.
A co do tej glukozy, to ja gdzieś kiedyś czytałam, że wcale nie trzeba być na czczo, bo sprawdzają Ci poziom cukru PRZED podaniem glukozy i PO glukozie i sprawdzają przyrost. Że to tak jak z ważeniem w ciąży - "nie ważne" ile ważysz, ale czy regularnie i systematycznie przybierasz na wadze. Ale to może być błędne założenie, nie znam się, większość źródeł podaje, że na czczo, więc ja pewnie tak pójdę.Magda2013, Camille87, celia lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
Dziewczyny od wczoraj tyle naskrobałyście że nie dam rady pòki co nadrobić...
Kajoni powodzenia na wizycie
Aggie trzymam kciukiwierze że będzie dobrze
Co do kremòw to też nie często się kremuje jak się posmaruje to twarz mi się świeci więc tylo na boc, usta też nie często smaruje tylko jak muszę bo M nie lubi jak coś mam na ustacha na noc to już wogòle
I więcej nie wiem co napisać ...
Miłego dnia
U mnie pogoda do du...szaro buro ponuro i zimno
Kajoni, Camille87, celia, Dodi lubią tę wiadomość
-
mila czarna dluga hehe wicie co rozplakalam sie bo maz zaczal odkurzac jak ja konczylam prasowac hehe smial sie ze mnie hehe pomylam naczynia, poprasowalam jak spal he teraz sie biore za komode musze rzeczy przenies i paiery do drugiej witryny hehe i moj maaaaalllllyyyyy "pokoik" dla bedzie gotowy hehe jego szafa
Magda2013 lubi tę wiadomość
-
http://www.c-and-a.com/pl/pl/shop/kobiety/kolekcja/sukienki/page-2/sukienka-123440-1.html
szkoda ze nie mam dziewczynki drugiej cudoooooo
http://www.c-and-a.com/pl/pl/shop/niemowleta/kolekcja/comics-cartoons-co-/rampersy-119637-1.htmlWiadomość wyedytowana przez autora: 14 kwietnia 2014, 12:10
amela, MILA lubią tę wiadomość
-
Madzia ja miewam takie skurcze. I tez nie wiem czy to dobrze czy to złe...ale dziewczyny kiedyś pisały ze to normalne o ile nie bolesne. Moj ginekolog tez powiedział ze to normalne jak sie zapytałam o twardnienie macicy.
Magda2013 lubi tę wiadomość
-