Sierpniowe Mamusie ;)
-
WIADOMOŚĆ
-
hehe, kremuję codziennie, nie jest to dla mnie uciążliwe. Ale nienawidzę się balsamować i moje nogi wyglądają tak jak wyglądają. Bez balsamu nie nadają się do pokazania
Więc w sumie nie są do niego przyzwyczajone a mimo to są suche..
A kremu do twarzy też nie używam. Czasem tylko, jak jest sucha po żelu do mycia. Po prostu mam tłustą cerę i ona sama się nawilża
Myślę, że dużo zależy o skłonności naszej skóry oraz jakiś genetycznych uwarunkowań. Są przecież różne rodzaje skóry.
Ale nie znam się na tym. Po prostu piszę, jak to wygląda u mnieZawsze warto jest się doradzić kogoś mądrzejszego
-
nick nieaktualny
-
Dzien Dobry
Aggiepowodzenia. Wierze ze bedzie dobrze
czekamy na wiesci po powrocie kochana.
Quendi ja tez mam strasznie popekane ustaostatnio to az mi skora taka sucha na nich wisiala. Mam pomadke ochronna,uzywalam cala zime ale to nic nie dalo. Od grudnia sie z tym mecze. Mysle tez ze to przez suche mieszkanie w bloku(nie wiem gdzie Ty mieszkasz). Ja kremem nie lubie smarowac ust bo potem mam go pelno w ustach. Powiem Ci ze mi troche pomogl miód. Nakladam go troche na usta i po 15 min zlizuje. Tak ze 2,3 razy dziennie. Usta sie robia miekkie
Ruda-fajnie ze juz jestes w Polsceodpoczywaj i sie nie przemeczaj
Kada a Ty lez
A ja wczoraj poszlam wczesnie spac i sie budzilam w nocy wiele razy. I za kazdym razem czulam kopaniaCzuje je juz prawie nad pepkiem.
Tez bym musiala sie wybrac do fryzjera..moze jutro pojde. Musze jeszcze isc z pitami i do ubezpieczalni gdzie place skladki czy mi cos wyplaca za pobyt w szpitalu.
Camille87, Ruda27, MILA, Dodi lubią tę wiadomość
-
Hej dziewczyny,
Nie wiem, czy jestem w stanie wszystko nadrobić, bo jakaś taka zmulona jestem, z góry przepraszam.