Styczeń 2023
-
WIADOMOŚĆ
-
Co do dzwonienia czy pisania do lekarza w niedzielę czy w nocy też nie jestem za tym uważam że lekarz mimo wszystko to też człowiek i jakoś mi głupio
dzwonić czy pisać do niego po nocy czy właśnie w niedzielę wolę wrazie czego jechać na IP01.23 syn 🧑🌾 cud po 14 latach starań 🥰
12.2012 👼🏻💔 w 12 tyg.
02.2017 👼🏻💔 w 8 tyg.
05.2005 córka 🙎🏼♀️
05.2023 zabieg cholecystostomi
Dieta lekkostrawna do dziś
2022 tętniak przegrody miedzyprzedsionkowej
12.2023 powrót do starań
Nebilet 💊
Acard 💊 -
Noo na pewno tak będzie 🙈 ja już w święta Bożego Narodzenia będę mieć ciążę donoszona. I tak mnie wszyscy straszą że pierwszego chłopaka to się rodzi 2 tyg przed terminem 🙈😄 Ale tak mi jest jakoś raźniej, że was tu mam i że będziemy razem przeżywać ten okres. 😊
Na styczniowkach Facebookowych już się też sporo maluchów urodziło i to niekoniecznie z jakiś ciąż zagrożonych, tylko nagle niespodziewane akcje. Póki co z maluchami wszystko jest ok 🙂 -
Obym dotrwała do tego stycznia 🙈🙈🙈
Ja mam 37+0 w wigilie 🙈 a 38+0 w sylwestra 😂😂
Ja dzisiaj spakowalam walizkę do szpitala, pakując ja uświadomiłam sobie, ze do przyjęcia do szpitala idzie się do rejestracji później na IP tam się kobietka przebiera w piżamę i klapki. Ubrania, buty, kurtke oddaje mężowi tego się nie zabiera na oddział. I z walizeczka idzie się za Panią, która zaprowadza na oddział przed porodowy.
Dlatego usmiadomilam sobie, ze najlepiej by nie grzebać w walizce to do torebki gdzie będę miała właśnie dokumenty do przyjęcia włożę sobie koszule i crocsy i tam tez będę miała zestaw poporodowy dla małego, który dam położnym przed cesarka. -
U mnie w rodzinie nie zdarzyło sie u żadnej kuzynki ani u mnie aby urodzić chlopca w czas terminu a zwłaszcza przed. Ja rodziłam 41+3 bodajze. I bliższe kuzynki z którymi mam dobry kontakt i co miały chłopców 41 +
Wiec to nie powiedziane że szybciej sie chłopcy rodzą.