X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Styczeń 2023
Odpowiedz

Styczeń 2023

Oceń ten wątek:
  • bumbum Autorytet

Wysłany: 13 listopada 2022, 18:56

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Co do pralki to oprócz kieszeni warto wyczyścić ten środek gdzie szufladę się wkłada, tam też niezły syfek może się zebrać

• Angela1108 Autorytet

Wysłany: 13 listopada 2022, 19:14

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Co do dzwonienia czy pisania do lekarza w niedzielę czy w nocy też nie jestem za tym uważam że lekarz mimo wszystko to też człowiek i jakoś mi głupio
    dzwonić czy pisać do niego po nocy czy właśnie w niedzielę wolę wrazie czego jechać na IP

01.23 syn 🧑‍🌾 cud po 14 latach starań 🥰
    12.2012 👼🏻💔 w 12 tyg.
    02.2017 👼🏻💔 w 8 tyg.
    05.2005 córka 🙎🏼‍♀️
    05.2023 zabieg cholecystostomi
    Dieta lekkostrawna do dziś
    2022 tętniak przegrody miedzyprzedsionkowej
    12.2023 powrót do starań
    Nebilet 💊
    Acard 💊
  • Żurawinka Autorytet

Wysłany: 13 listopada 2022, 20:18

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Powiem wam, że podczytuję listopadówki. Rodzą na potęgę! Zobaczycie, jeszcze miesiąc, półtora i u nas zaczną się gorące chwilę.

• Patka123 Autorytet

Wysłany: 13 listopada 2022, 20:20

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Też myślę, że zaczną się porodu w grudniu 🙈 ale ja osobiście czekam na styczeń 😅

age.png

preg.png
  • Marcysia1990 Autorytet

Wysłany: 13 listopada 2022, 20:24

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Noo na pewno tak będzie 🙈 ja już w święta Bożego Narodzenia będę mieć ciążę donoszona. I tak mnie wszyscy straszą że pierwszego chłopaka to się rodzi 2 tyg przed terminem 🙈😄 Ale tak mi jest jakoś raźniej, że was tu mam i że będziemy razem przeżywać ten okres. 😊

Na styczniowkach Facebookowych już się też sporo maluchów urodziło i to niekoniecznie z jakiś ciąż zagrożonych, tylko nagle niespodziewane akcje. Póki co z maluchami wszystko jest ok 🙂

01.2023 Synuś ❤️ 1cs
    age.png

Czekamy na drugiego Synusia ❤️
    preg.png