STYCZNIOWE MAMUSIE 2019
-
WIADOMOŚĆ
-
GaliGall wrote:Dziewczyny mam pytanie apropo nazewnictwa laboratoryjnego.
d liczne mam czytac jako dosc liczne?
Ostatnio mialam bakterie w moczu-liczne. A teraz wlasnie d liczne i nie wiem czy sie poprawilo czy tez nie. Bralam jedno opakowanie uroseptu.
nie znam się... ale na chłopski rozum to chyba tak... -
Spróbuję was zaraz nadrobić ale około 10 stron to nie lada wyzwanie
Jutro zaczynam 8 tydzień (7+0)
Przez to że tak szybko dowiedzieliśmy się o ciąży ( 3+1 ) to jakoś tak mi się dłużą te tygodnielilly. lubi tę wiadomość
Kornelia - 2017r. (37+2) - 25cs
Seweryn - 2019r. (37+0) - 1cs
Aniołek 5 tydzień - 18.03.2021 - 2cs
Cześć dziewczyny, czy mogę sie dołaczyć? Czytam Was już od pewnego czasu, ale dopiero dziś odważyłam sie odezwać Jestem troszkę 'młodsza' bo mam termin na 30 stycznia. Dziś byłam na USG, usłyszałam bicie serca maluszka!!! ale radość przeplata się z wątpliwościami, gdyż tylko 99 uderzeń Czy jest sie czym martwić? Macie jakieś doświadczenia?
sallvie, Paulcia28, MaryAnn, lilly. lubią tę wiadomość
-
89kaja wrote:Cześć dziewczyny, czy mogę sie dołaczyć? Czytam Was już od pewnego czasu, ale dopiero dziś odważyłam sie odezwać Jestem troszkę 'młodsza' bo mam termin na 30 stycznia. Dziś byłam na USG, usłyszałam bicie serca maluszka!!! ale radość przeplata się z wątpliwościami, gdyż tylko 99 uderzeń Czy jest sie czym martwić? Macie jakieś doświadczenia?
Hej ja nie wiele starsza bo tylko 5 dni takze jestesmy na naprawde podobnym etapie89kaja lubi tę wiadomość
Kornelia - 2017r. (37+2) - 25cs
Seweryn - 2019r. (37+0) - 1cs
Aniołek 5 tydzień - 18.03.2021 - 2cs
89kaja wrote:Cześć dziewczyny, czy mogę sie dołaczyć? Czytam Was już od pewnego czasu, ale dopiero dziś odważyłam sie odezwać Jestem troszkę 'młodsza' bo mam termin na 30 stycznia. Dziś byłam na USG, usłyszałam bicie serca maluszka!!! ale radość przeplata się z wątpliwościami, gdyż tylko 99 uderzeń Czy jest sie czym martwić? Macie jakieś doświadczenia?