STYCZNIOWE MAMUSIE 2019
-
WIADOMOŚĆ
-
Jestem po, wszystko ok, a lekarz mówi, ze dla niego dziewczynka jednak!! Także czekam 3 tyg do następnej wizyty. Niestety nie mam żadnego zdjęcia bo mało wyraźne byly
Wiadomość wyedytowana przez autora: 21 czerwca 2018, 12:32
mommytobe, Paulcia28, sallvie, Sanka, olkakarolka, katepr, Kobobo, wisienka94, cotton, Solane lubią tę wiadomość
Zosia 10.01.2019
Adaś 20.08.2017
[*]29. 09.2016
Niedoczynność tarczycy: Letrox 100 -
lilly. wrote:Kochane dziękuje za słowa wsparcia. Jutro jadę do szpitala.
Nadzieja ze kiedyś zostanę mama przeplata się z lekiem i smutkiem. Czy któraś z Was jest tu po 2 poronieniach?
Trzymam za Was wszystkie mocno kciuki :*
Ja jestem. Polecam sprawdzić mutacje genów w kierunku trombofilii, dobry zestaw leków i bedzie ok. Moze potrzebujesz leków przeciwzakrzepowych, przeciwzapalnych. Siły do walki Ci życzę :*
Aniołek[*] 17.09.2016 9tc
Aniołek[*] 02.2018 5/6tc
01.12.2018 - Nasz Wielki Cud Czarek ❤
Starania o drugie bobo od 10.2019 -
Ach, jak mnie wkurza ta moja tarczyca... Gdy dawke mialam nieco większa to od razu tak poszly wyniki, ze jeszcze moment i weszlabym w nadczynność. Od dwóch tygodni dawke mam bardzo mała 12,5mg i tsh minimalnie dzwignelo się do gory, ale znow ważne w ciąży ft4 poleciało w dół. Pewnie zwiększenie dawki mnie czeka, zobaczymy co powie mi endo przez telefon.
Aniołek[*] 02.2018 5/6tc
MonaLiza wrote:Które to są leki przeciwzapalne ?
Encorton na przykład. Albo też metypred czy jakos tak.
Ja jestem na tym mega zestawie i nie wiem czy bylabym bez tego na tym etapie ciazy, na.ktorym jestem teraz.
Aniołek[*] 02.2018 5/6tc
Zośkaaa wrote:Encorton na przykład. Albo też metypred czy jakos tak.
Ja jestem na tym mega zestawie i nie wiem czy bylabym bez tego na tym etapie ciazy, na.ktorym jestem teraz. -