STYCZNIOWE MAMUSIE 2019
-
WIADOMOŚĆ
-
No właśnie nie wiem czy na poniedziałek się nie wepchać do gina
I zobaczę co dalej, bo to nie był duży kawał, chyba, ze wcześniej coś przegapiłam... -
No nie uważam tego za jakiś szał
mojej koleżance cały czop odpadł i już prawie dwa tygodnie nic
a to był kawałek bez krwi. Więc też bez przesady chyba.
Na maile odpisuje w pięć minut, a zadzwonić też mogę, jest bardzo dostępny, ale nie chce jakoś strasznie panikować. -
Napisałam, może mnie wciśnie jutro jeśli uzna, że to potrzebne.
-
Nie wiem, wszyscy mówią, że jak odpada bez krwi,a w dodatku kawałek to raczej o niczym nie świadczy jeszcze
A Aga jest trzymana, pod stałą kontrolą i nie wiadomo czy urodziła. Podobno chcą podtrzymać ją. Bo wczoraj zaczęła krwawić, odeszły jej wody. Ona jest w UK więc nie wiem na jakiej zasadzie tam funkcjonuje, ale napisała, że jest pod opieką więc trzymamy kciuki i czekamy niecierpliwie. -
Nie znam się Kendy
Speceangel a nospa i magnez? -
A ja czuje się w sumie dobrze... Dużo więcej leże ostatnio to może dlatego inaczej
nie mam czym się zmęczyć - no chyba tym leżeniem tylko
Skurczy nie mam, brzuch się nie napina, nie twardnieje... Może na noc trochę jak zjembo dziś to też pojadłam porządnie jak na mnie hahaha
ale korzystam jak mam apetyt bo potem zdarzają się dni, że nie chce mi się wcale jeść.
-
Kendy no jest jeszcze znośnie ale bardzo nieprzyjemnie. Wydaje mi się że nie mam najniższego progu bólu ale ciężko powiedzieć w sumie. W ogóle tak jak ty mam średni dzień nie przypominam sobie kiedy ostatnio wzięłam 2 nospy w jednym dniu.. o dziwo mała wiariuje od rana
11.2017 - aniołek 8tc
-
Może jak ci nie przejdzie,też się skontaktuj z lekarzem.
Mnie trochę katepr uspokoiła. Poza tym póki co 1 nospa mi pomogła i magnez.
Seli
Dobrze,że pojadłas..będziesz miała siłę rodzić
Żartuje. Oby sobie synek jeszcze poczekał ze dwa tygodnie chociaż .
U mnie dziś jak na mnie apetyt też kiepski. Żołądek ćmi,ciężko coś wcisnac.