*~*~* STYCZNIÓWKI 2015 - łączmy się ;) *~*~*
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualnyWitam się i ja - dalej w dwupaku. Jestem po wizycie u lekarza. Dostałam L4 na kolejne dwa tygodnie mimo, że dziś termin porodu, także mogę rodzic nawet i w lutym
I tak jak się spodziewałam szyjka się jeszcze skraca a ja pozamykana na 4 spusty.
Korzystając z okazji poszłam na shopping mam nadzieje, ze mąż nie zauważy ubytków na koncie
Zawsze mogę usprawiedliwić się depresja przedporodowa
I najlepsze, domowe sposoby leczenia przeziebienia wyleczyć mnie i z anemii, wyniki mam pierwsza klasa, chyba że na koniec ciąży tak wszystkim się reguluje hemoglobina.
Miłego dzionka Stycznioweczki!
bluegirl89, kamilaaa_88, Agus89, lwuska55592, rastafanka lubią tę wiadomość
-
Hej!
My dzis bylismy na 1 wizycie w poradni. Pani doktor powiedziala, ze wszystko jest ok. Mamy tylko delikatnie zarozowione gardziolko i zalecenie nie wychodzenia na dwor i ograniczenia kontaktow z kimkolwiek innym niz mama i tata.
Maly wazy 3700g wiec osiagnal prawie wage urodzeniowa. Myslalam, ze wiecej, bo bardzo sie zaokraglil.. Ale i tak najwazniejsze ze przybiera!!!
Kontrola bioderek 16.02, moja wiz u gina po porodzie 25.02, szczepienie kolejne 23.02. Bedziemy szczepic skojarzonymi 5 w 1. Taka decyzje podjelismy po dlugiej rozmowie z pediatra. Do niczego nas nie namawiala i to mi sie podobalo!Chanela, Kawa lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
Ja dokarmiam hippem bio moze byc jedynym mlekiem i do dokarmiania sluzyc daje je na wieczor ale nie codziennie.
Wybralismy to mleko bo wcszpitalu dokarmiali ja tym samym i nic jej nie bylo, dobry podobno jest jeszcze bebilon obecnie w cafurze za 50 zl.Kawa lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
Wreszcie dorwałam sie do kompa, bo pisanie z komórki to koszmar.
Zoja śpi słodko, ja obrabiam dom, pranie, prasowanie, zmywarka, obiad, mycie podłóg. Postanowiłam zrobić sobie przerwę na kawę