*~*~* STYCZNIÓWKI 2015 - łączmy się ;) *~*~*
-
WIADOMOŚĆ
-
Viv78 wrote:Ja wczoraj odebrałam Angel sound i usłyszałam
konieczny do tego jest żelik jakiś (jestem w 17 tygodniu).
A tak z innej beczki,jak to jest ze zwolnieniami w czasie ciąży? Wczoraj dostałam wypłatę pomniejszona o kilkaset złotych . Nie dopelnilam jakichś formalności? Może trzeba złożyć jakiś dodatkowy kwit w kadrach? Napisałam do nich maila ale pewnie trochę mi przyjdzie poczekać na odp bo to korpo.
A jakbym była na zwolnieniu dłużej niż 30 dni to już płaci ZUS?
Na pewno się orientujecie w temacie, ja jestem kompletnie zielona, wstyd się przyznać.
a mialas wypisane B- jako ciążowe? to powinno byc 100% platne, a nawet slyszalam ze powinno byc wiecej bo nie odprowadza sie wtedy skaldki zdrowotnej czy cos.
Ja dzis dostalam normalna wyplate ale zobacze za miesiac tez, bo fakt po 30 dniach placi juz ZUS. Napewno kadry wyjasnia ci szczegolowo co i jak ( btw daj znac co napisali- ja tez korpo)
ja mam dodatek mieszkaniowy do pensji ( od niego tez skladki) wiec zastanawiam sie czy ciagle go bede miala jak ZUS mi bedzie placil czy nie, zobaczymy za miesiąc:)w umowie o dodatek mam napisane ze po 30 dniach nieobecnosci mam go zatrzymany no ale przez pol roku mialam wliczane do pensji brutto wiec moze ZUS to jakos uwzgledni.Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 lipca 2014, 12:19
Viv78 lubi tę wiadomość
-
Wiki81 wrote:Ewelina a jaki to model detektora? Ja zamówiłam BabySound B i nie sprawdziłam od kiedy ma wpisane możliwość podsłuchu.
Wieczorem zadzwoni T do tej koleżanki i zapyta od którego tygodnia używała.
-
Ag... wrote:blee, jakies takie wogole nabrzmiale mam dzis te cycochy.
Ale w sensie ze to normalne i zostawic je w spokoju? czy wyciskac to?po prostu cycochy przygotowują się do innej roli a nie tylko ładny wygląd i miętoszenie
Ag... lubi tę wiadomość
-