Styczniówki 2016
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualny
-
Ja co tydzień nie dotrzymałam, nie chce mi się teł rozwijać, może jak juz większy bruzchol bedzie
Na razie mamy takie
monika_89, lucy1983, Carmen1724, Aprilia, ewka315, Arizona_R, Mama84, dorbie lubią tę wiadomość
01.2016 🧒
10cs -03.2021 ciąża pozamaciczna 💔
1cs
3.09 ⏸️ 6.09 HCG 68 -> 8.09 180 -> 10.09 - 431 -> 14.09 - 4200 -
monika_89 wrote:naali dla nas tez jest piwo 0,0% Bavaria
zdjęcia baaardzo fajne, ja uwielbiam fotografię dziecięcą
Mordeczko tak zrób, jutro też odpoczywaj, mąż niech ogarnia chatęmonika_89 lubi tę wiadomość
01.2016 🧒
10cs -03.2021 ciąża pozamaciczna 💔
1cs
3.09 ⏸️ 6.09 HCG 68 -> 8.09 180 -> 10.09 - 431 -> 14.09 - 4200 -
nick nieaktualnynaali13 wrote:
Fajowa fotka
Mój mąż to robi takie normalne fotki tylko dla nasnajbardziej go interesują piersi i bezuszek żeby sobie porównywać jak się zmieniają
więc fotki są raczej dla dorosłych
-
Naali Bardzo ładne zdjęcia...jestem miłośniczką fotografii uwielbiam oglądać dobrze zrobione zdjęcia
Być może i jak kiedyś wpadnę na sesje do Ciebie
Mój mąż jest z Bydgoszczy ja tam kilka lat mieszkałam ale się wyprowadziliśmy ale nadal mamy tam teściów. W lipcu będziemy jechali w odwiedzimy przed wyjazdem do Norwegii. Najchętniej to zrobiłabym sesje mojemu młodemu ale on się jakiś wstydliwy zrobił
naali13 lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
Jak już tak rozmawiamy o tych zdjęciach to mam fotkę wykonaną 7 min po urodzeniu młodego. http://aguagu.pl/fotos/4/f/e/b/29167.L.jpg Dodam, że jak ja rodziłam była zmiana personelu i położnej nie chciało się odebrać porodu wiec przez godzinę leżałam z pełnym rozwarciem dlatego Olek miał strasznie zniekształconą głowę bo naciskał na kanał rodny...oczywiście wszytko wraca do normy po kilku dniach
Monika34, Carmen1724, Arizona_R lubią tę wiadomość
-