!!!! Wrzesień 2020 !!!!
-
WIADOMOŚĆ
-
joana wrote:My chyba zdecydujemy sie na tego baliosa. Patrzylam na kilka innych firm, ale chyba u tego przeważają plusy. Wiadome kazdy jakies ma jak i minusy.
Czytalam tez o tym muuvo i tez calkiem fajnie sie przedstawia. Tylko zniecheca mnie, ze duzo osob pisze o slabej amortyzacji.. a ta na wiejskich drogach jest potrzebna dobra.Mikołaj 💗 07.09.2020
Adam 💗28.05.2023 -
Joana piona za bycie pomoca nauczyciela
ja jestem nauczycielką
zeby zatrudnic kogos na moje miejsce od 1wrzesnia musze pokombinowac
Joana skoro tez na wsi mieszkasz(chodzi mi o jakosc drog) to jakie wozki bierzesz pod uwage? Ja chcialam kupic uzywane(pewnie tak sie skonczy) ale tesciowie mowia,ze kupia wozek tylko zebym powiedziala jaki. A te adamexy i tutki Wam sie nie podobaja? Prawie wszystko wyglada tak samo-jak mydelniczka na kolach 😂
Szymonek jest z nami od 11.093490gram, 57cm, 10pkt
-
Pap wlasnie nie wiemy na co sie zdecydowac. Po pierwsze nie zwracam tak uwagi na wage, bo mieszkam w domu, więc nie bede wnosic go na piero w bloku.
Ale wazna jest dla nas duza gondola, amortyzacja, dobre kola (myslimy o piankowych itp). No i oczywiscie cena za gondole, spacerowke i fotelik chcielibysmy dac w sumie okolo 3 tys.
Mamy na oku wlasnie cybex balios s 2w1 lub maxi cosi mura 4, anex m/type. A Ty o jakim myslisz??
Co do wozka to chcemy zddcydowac sie na jakis model. I pozniej zobaczymy czy nowy czy uzywany, ale raczej nowy.Adaś
Pcos, 13cs, 3cs po poronieniu
06-08.2019 stymulacja cykli, 09.2019 poronienie samoistne 7tc.
-
Ja polecam anexa, nie wiem dokładnie jaki model, taki zgrabny. Jak pisałam szwagierka kupiła i już próbowałam, mega skrętny, kółka żelowe, amortyzatory, bardzo fajnie się prowadzi. Wiem że za gondolę ze spacerówką, nosidełko i bazę zapłaciła 3500 zł.
Wiadomość wyedytowana przez autora: 19 kwietnia 2020, 17:46
joana lubi tę wiadomość
-