X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne WRZEŚNIOWE DZIECI 2018
Odpowiedz

WRZEŚNIOWE DZIECI 2018

Oceń ten wątek:
  • asese Autorytet

Wysłany: 25 stycznia 2018, 19:39

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Av wrote:
    W LuxMedzie zawsze dostaję wynik badania USG czyli zdjęcia + opis. Ale to jak zapisuje się na USG, nie wiem, jak jest jak USG jest dodatkowo podczas normalnej wizyty. Mogą nie mieć drukarki, bo ten sprzęt jest dużo gorszy.

Myślę, że po prostu zapomniała ta moja pani dr. Chodzę do prywatnej kliniki leczenia niepłodności, po tym jak lekarze na nfz zostawiali kwestię mojego bycia albo nie bycia matką naturze;) Tutaj po raz pierwszy prawidłowo mnie zdiagnozowano i otrzymałam pomoc. Gabinet wygląda też na dobrze wyposażony,powinni mieć drukarkę, chociaż nie znam się na tym i mogę się mylić. Sprawdzę 1.lutego;)
    Zdrówka dla naszych maleństw Av!:)

Av lubi tę wiadomość

rg50flw1ig1o65jx.png
  • asese Autorytet

Wysłany: 25 stycznia 2018, 19:52

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, mam nieśmiałą propozycję, a w zasadzie prośbę: Czy mogłybyście napisać wszystkie kilka słów o sobie? Skąd jesteście, ile macie lat? Co leczyłyście(jeśli leczyłyście) podczas walki o dzidziusia? I na jakim etapie ciąży jesteście?Wiem, że to bardzo niedyskretne pytania i mogę być za nie zlinczowana, poza tym większość odpowiedzi na te pytania można znaleźć wśród wpisów, ale nie wszyscy mają np suwaczki itd, poza tym, powiem Wam szczerze, że jest nas tu już tak wiele i napłodziłyśmy tyle stron, że ciężko to ogarnąć. Fajnie by było mieć taką przypominajkę w jednym miejscu. Jeśli ktoś nie czuje takiej potrzeby, to oczywiście rozumiem i szanuję.

rg50flw1ig1o65jx.png
  • asese Autorytet

Wysłany: 25 stycznia 2018, 19:57

Cytuj  /     /  Zgłoś