X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne WRZEŚNIOWE DZIECI 2018
Odpowiedz

WRZEŚNIOWE DZIECI 2018

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

Wysłany: 28 lutego 2018, 16:31

Cytuj  /     /  Zgłoś
    my w tym roku ze względu ciąży to nad Bałtyk. A tak to jeździliśmy do Chorwacji.

Rucola, paulka86 lubią tę wiadomość

• Rucola Autorytet

Wysłany: 28 lutego 2018, 16:32

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Co do tematu łózeczek, to nie mam żadnego doświadczenia. Myślę, ze i jedne i drugie maja zarówno swoje plusy jak i minusy. ja muszę wziąć pod uwagę wielkośc swojej malutkiej sypialni, więc na początek poszukamy czegoś malutkiego. Pisałyście coś o kołyskach czy dostawkach, chyba na początek coś takiego a później skłaniam sie bardziej do turystycznego, jakos tak wydaje mi się bezpieczniejsze...

#wegemama#wegerodzinawkomplecie
    Synek 💚 31.08.2018r.
    Córeczka i Synek 💜💙 7.01.2021
  • Rucola Autorytet

Wysłany: 28 lutego 2018, 16:33

Cytuj  /     /  Zgłoś
    frezyjciada wrote:
    Czy któraś jeszcze boryka się z krawiacymi dziąsłami? U mnie to masakra jakaś, już nie wiem co z tym robić! :(
    Plus jakiś sposób na gładką pupę? Syfilis co mam na twarzy, plecach i dekolcie pojawia się nagle na pupie :'( ratunku!!!
    a nitkujesz? ja jak nie nitkuję 2-3 dni to zaczynają krwawić. jak nitkujce codziennie to jest luks :)

Wiadomość wyedytowana przez autora: 28 lutego 2018, 16:33

Synek 💚 31.08.2018r.
  • nick nieaktualny

Wysłany: 28 lutego 2018, 16:35

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rucola wrote:
    a nitkujesz? ja jak nie nitkuję 2-3 dni to zaczynają krwawić. jak nitkujce codziennie to jest luks :)
    Nitkuje, mam miękka szczoteczkę, pastę z aloesem, na zmianę z lacalutem bo tak mi stomatolog kazała a nadal krwawica

• Rucola Autorytet

Wysłany: 28 lutego 2018, 16:38

Cytuj  /     /  Zgłoś
    frezyjciada wrote: