WRZEŚNIOWE DZIECI 2018
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualnyNatalia1984 wrote:Ja od dawna nie mam wzdęć, nudności ani zaparć. Biorę ciągle dupka i luteinę, naprawdę mam już dość. Nie wiem czy to mi potrzebne aż tak bardzo na tym etapie ciąży. Koszty jednak nie są małe za te leki + witaminy, wizyty, ehhh
-
krasnalowa wrote:A nie masz możliwości przejsc na samą luteine dopochwowa? Ja jestem barszo zadowolona. Kosztuje kilka zlotych, nie obciaza zoladka, no i dociera bezposrednio tam gdzie ma docierac i moj lekarz mowi, ze "utwardza" szyjke i oni ją przepisuja przy problemach z szyjka
W maju pogadam z nim o tym, nie chcę już się faszerować tym dupkiem, szkoda mi wątroby. Luteinę dopochwową biorę dokładnie od 4 tc.
Mam przed sobą receptę z literką R przy odpłatności. Czyli refundowana.Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 kwietnia 2018, 08:56
-
Natalia1984 wrote:Mi się wydawało, że ostuda to brązowe plamy jak po opalaniu ale nie mam jeszcze doświadczenia, więc być może to jest to. Unikaj opalania twarzy, krem z filtrem +50 i fluid.
Ja miałam luteine podjezykowa dawka 3x1 teraz mam zejść na 2x1 A po tygodniu 1x1 i koniec
-
kasia1518 wrote:Ja ze względu na lekarza który mnie prowadzi ( dr Kondracka) i opinie o szpitalu - jest mocno oblegany ( choć obecnie to chyba każdy bo ciąż jest masa) to ma miano Kliniki . Wiem że warunki średnie, no ale to jakoś za specjalnie nie jest dla mnie ważne.