X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne 🍀Wrześniowe mamy 2024🍀
Odpowiedz

🍀Wrześniowe mamy 2024🍀

Oceń ten wątek:
  • Kocren Znajoma
    Postów: 18 4

    Wysłany: 3 lipca, 11:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aaga ja też jestem po wizycie u lekarza, szyjka twarda, długa zamknięta, brzuch twardnieje tak samo jak twardniał. Mam brać magnez i tyle. Lekarz mówił że to jest normalne i niektóre kobiety tak mają a skoro z szyjka nie dzieje się nic złego to nie ma się czym martwić.
    I zauważyłam że jak chodzę w luźnych sukienkach takich które mają minimalny kontakt z brzuchem to brzuch mi wtedy rzadko twardnieje a jak zakładam leginsy ciążowe to jest masakra.

    Kocren
  • Aaga Autorytet
    Postów: 1265 1230

    Wysłany: 3 lipca, 11:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kocren wrote:
    Aaga ja też jestem po wizycie u lekarza, szyjka twarda, długa zamknięta, brzuch twardnieje tak samo jak twardniał. Mam brać magnez i tyle. Lekarz mówił że to jest normalne i niektóre kobiety tak mają a skoro z szyjka nie dzieje się nic złego to nie ma się czym martwić.
    I zauważyłam że jak chodzę w luźnych sukienkach takich które mają minimalny kontakt z brzuchem to brzuch mi wtedy rzadko twardnieje a jak zakładam leginsy ciążowe to jest masakra.

    Kocren mam to samo! W spodniach jest gorzej, przy schylaniu jest gorzej, jak przetrzymam siku, jak młody mocno kopie, jak dotykam brzucha itd. Więc teraz majtki, luźny t-shirt, tylko poczuje mocz to lecę siku, na brzuch nawet nie patrzę😅

    Kocren, Puszek♡ lubią tę wiadomość

  • Klarara Autorytet
    Postów: 901 756

    Wysłany: 3 lipca, 11:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Po wizycie. 1200g człowieka, wszystko ok. ❤️