WRZEŚNIOWE SZCZĘŚCIA 2016
-
WIADOMOŚĆ
-
Ulf nie tylko TY masz dolka. Niestety jest ciezko i pewnie juz nigdy nie bedzie tak latwo, jak bylo przedtem. W koncu teraz odpowiedzialnosc spoczywa na nas duza - za drugie zycie.
Ja to na przyklada to czekam na moent, kiedy bede mogla Mlodego wlozyc w jakies nosidlo i odkurzyc chate, bo na razie to tylko jak maz jest bo boje sie Malucha zostawic samego gdzies, gdy nie bede go dobrze slyszec, bo odkurzacz wyje. Pewnie to glupie, ale nie mam odwagi odkurzac, jak jestem sama w domu.
-
nick nieaktualny
-
Magdziuuula nic nie jest głupie jak mówisz odpowiedzialność za 2 spoczywa. A że ja nie mam doświadczenia i mam swoje lata to czasem też popadam w paranoje i nie wiem już co jest dobre a co złe. Ale często wy pomagacie o to jest cudowne wsparcie i wiem że nie jestem sama. A jak ktoś się pyta zawsze powiem że jest cudownie bo ogółem jestem szczęśliwa że am szkraba zdrowego ale wiadomo czasem sobie człowiek ponarzeka.
Powiem wam że w święta pomagalismy znajomej w rodzinie urodziła córeczkę z hipotrofia i mała ma non stop napady. Matka nie może córki nawet na sekundę zostawiać bo kilka razy dziennie mała ma atak i przestaje oddychaćjeny jak ja to słuchałam miałam łzy w oczach. Pytalismy się czego jej potrzeba bo Maz ja zostawil powiedział że takie dzieci się do lasu wywozi a teściowa dodała takie sobie urodziła to teraz sobie je chować. Ona rodziny nie ma i jest sama najgorsze ze nawet lekarze postawili kreskę na małej
Więc odpowiedziała że pampersy i Husteczki zawsze potrzebne bo ona na leki prawie wszystko wydaje a ciuszki otrzymała pomoc. Więc nie wiele myśląc pojechać do domu spakowałem nasz zapas większych pampkow i Husteczki i daliśmy wraz z misiem w prezencie.
Ja to dopiero ja podziwiam za walkę.Wiadomość wyedytowana przez autora: 5 stycznia 2017, 19:09
-
nick nieaktualnyAngela89 wrote:Daje mu do butelki z mlekiem lub woda zależy jak mi sie przypomni, to tabletka ktora sie otwiera i wsypuje.