WRZEŚNIOWE SZCZĘŚCIA 2016
-
WIADOMOŚĆ
-
Madziuuuula wrote:Ja zrobiłam pierwsze zakupy i prawie się poryczałam, jak zobaczyłam te malutkie ciuszki w lidlu.
Nie znam się na rozmiarach kompletnie. Wzięłam takie na 2-6m.
Ale tylko trzy paczuszki: body z długim rękawem rozmiar 62-68, spodnie długie i skarpetki rozmiar 11-14.
W sklepie jak kupisz to masz rozmiary albo od ilu do ile miesięcy -
Ja byłam dziś w Lidlu w Oświęcimiu to co się tam działo to masakra, ale kupiłam sobie leginsy, bluzkę i stanik (będę zwężać pod biustem bo rozmiary były okropnie duże), a małej spodenki na 62-68 (przezornie wole niebieskie i szare) były jeszcze na 50-56 ale to bardziej na wcześniaki takie maleńkie.
Ps. tak ni z gruszki ni z pietruszki jak nastawiacie sie na poród ja ponad 5 lat temu CC teraz bardzo pragnę SN mój lekarz pracuje w prywatnej klinice i chyba chce na mnie zarobić bo mnie nastraszył i powiedział, że musi być CC a tam kosztuje to 2500 zł.
Chce skontaktować się z lekarzem z Tych dzwoniłam tam do szpitala położna powiedziała mi, że trzeba mnie zbadać i jeśli nie ma przeciwwskazań można próbowaćdlatego za miesiąc idę do lekarza który tam pracuje chce się dowiedzieć jak on się na to widzi a ma dobre opinie, więc jak raz zapłacę te 130zł to mi zbytnio z portfela nie ubędzie
Jak myślicie dobrze robię?Wiadomość wyedytowana przez autora: 5 maja 2016, 16:04
-
ania
moim zdaniem naciaganie naciaganiem(ze u ciebie niekoniecznie) ale lekarze boją się komplikacji , więc unikają porodów SN po cc, ocena blizny najważniejsza
u mnie bedzie mniej niz 2 lata i spokojnie sama chce CC
jeszcze rok temu wyczytałam, ze w naszym przypadku (po cc) musimy podpisać zgodę na poród nauralnyWiadomość wyedytowana przez autora: 5 maja 2016, 16:09
-
kamciaelcia wrote:ania
moim zdaniem naciaganie naciaganiem(ze u ciebie niekoniecznie) ale lekarze boją się komplikacji , więc unikają porodów SN po cc, ocena blizny najważniejsza
u mnie bedzie mniej niz 2 lata i spokojnie sama chce CC