Wrześniówki 2015
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualnyhmm nie dość, że ta ciąża u mnie od początku różni sie niemal w każdym aspekcie od poprzedniej to doszła kolejna róznica: z mlodym w ciązy siara pojawiła mi sie ok 33 tyg a w tej..........już ! aaaaaaaaaaaa warjacja !
Wiadomość wyedytowana przez autora: 24 kwietnia 2015, 11:50
-
nick nieaktualny
-
Anitka201 wrote:Jak dla mnie to pomysł z tamponem trochę mija się z celem. W sumie przy badaniu moczu właśnie o to chodzi aby wychwycić jakieś ewentualne bakterie czy nieprawidłowości, a nie je przesiać przez tampon.
To pomysł lekarza z tym tamponem? W sumie nie znam się na tym, nie jestem lekarzem ale ja się stosuję do wytycznych mojego lekarza.
Ale przecież tampon nie wsadza się w cewkę moczową, tylko do pochwy!Wystarczy jedna kropelka śluzu (nawet po umyciu się) która wydostanie się z pochwy i juz wynik moczu jest zafałszowany. Bakterie z moczu to co innego niż bakterie z pochwy, nie da się bakterii z moczu przefiltrować za pomocą tamponu w pochwie
majowy chłopczyk i wrześniowa dziewczynka
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualnyalutka wrote:nie...ale bardzo w stosunku do poprzedniej ciązy urosły mi piersi ( choc to niby nie ma wplywu na pokarm) i teraz mam taki rozmiar jak w 1 ciązy po porodzie
-
Hej! U mnie dzidzia rusza się najbardziej rano..ale nie po moim przebudzeniu tylko jak już jadę do pracy i wieczorem jak kładę się spać. Czatuję wtedy z telefonem żeby nagrać filmik..ale wtedy wstydliwy dzidziol przestaje wystawiać rączkę czy nóżkę
Ale jak już wystawi to jest to zupełnie dobrze widoczne
..sama słodycz
Buziaki w ten cieplutki dzień. -
moja mała rusza się często, kiedy usiądę i odpocznę. Rano również przed śniadaniem, jakby chciała powiedzieć "mamo zjedz coś wreszcie!"
ale kiedy chcę, żeby mąż poczuł ruchy to nagle przestaje i coż - jeszcze nie czuł.
moje piersi urosły tez z c do do i tyle wystarczy już
monaaa85 lubi tę wiadomość
-