WRZEŚNNIOWE mamy - Wrzesień 2023
-
WIADOMOŚĆ
-
Może któraś mi pomoże bo każdy opowiada coś innego a jestem zielona .
Za zwolnienie w ciąży płaci mi pracodawca , ponieważ zatrudnia powyżej 20 osób .
Czyli zasiłek macierzyński też wypłaca pracodawca . No ale umowa wygasa pod koniec tego roku 31/12/2023 niestety i nie będzie na pewno przedłużona czy z dniem 01/01/2024 przechodzę na ZUS i to oni będą dalej wypłacać zasiłek ?👩 '94 / IO,hiperprolaktynemia,jajowod niedrożny/
👨 '93 wszystko ok 👍
👱♀️ '13 naturalsik
I stymulacja pazdziernik 2021
💉 Gonal 150 , Mensinorm,Fostimon , Encorton .
🥚 - 6 . Wszystkie zdegradowały , transfer sie nie odbył 😪
II stymulacja grudzień 2021
💉 Gonal 150 , Mensinorm, Fostimon, Encorton .
🥚 10 zapłodnionych
3 x 4AA❄️❄️❄️
18.02.22 transfer ❄️(Acard,Encorton,Utrogestan,Neoparin )
5dpt cień ⏸️6dpt beta5.75 prog. 14.79.8 dpt beta 6.84
(inne labo) .Prog 11.10dpt 5.54 biochem:-(
21.04. transfer ❄️
5dpt cień ⏸️
Beta 5dpt 1.25
Beta 6dpt 0.44
11.01.23 transfer 😍😍
4dpt ⏸️
5dpt beta 23,09 mIU/ml , progesteron 8,39 ng/ml.
7dpt beta 72,25 mIU/ml , Progesteron 29,92 ng/ml
12dpt beta 798,3 mIU/ml ,progesteron 12,27 ng/ml
27dpt mamy ❤️
-
nika647 wrote:Moja ciotka miała guza przysadki, rozmiar na granicy operacyjności i leczenia farmakologicznego. Pojechała do Warszawy na konsultację do jednego z wtedy lepszych speców od operowania takich zmian (robił zabiegi przez nos). Ale w jej wypadku stwierdził że korzystniej będzie leczyć farmakologicznie. Trochę się męczyła z uwagi na przykre objawy, bóle i zawroty głowy, wytwarzała się prolaktyna i leciało mleko z piersi, osłabienie, zaburzenia apetytu ale wyleczyla. Trochę przytyła w trakcie leczenia. Teraz czuje się super od kilku lat, ale chyba z perspektywy czasu wybrałaby dziś jednak zabieg, szczególnie że można go było zrobić przez nos więc dość nieinwazyjnie