Forum W oczekiwaniu na testowanie CZERWCOWE TESTOWANIE 2017- pierwszy powiew lata
Odpowiedz

CZERWCOWE TESTOWANIE 2017- pierwszy powiew lata

Oceń ten wątek:
  • Anna Stesia Autorytet
    Postów: 3855 5168

    Wysłany: 1 czerwca 2017, 22:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    staraczka1111 wrote:
    Brzuch zaczyna mocniej boleć.

    :-( Możesz brać coś przeciwbólowego?

    PVkxp2.png
  • staraczka1111 Autorytet
    Postów: 1816 3237

    Wysłany: 1 czerwca 2017, 22:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anna Stesia wrote:
    :-( Możesz brać coś przeciwbólowego?
    Nospe zabrałam tylko to mam. Dobrze ze wolne zabrałam bo bym umarła w robicie chyba.

    f2wl3e5e75ssm4p5.png
    bHCG 7dpt - 14.7 , 9dpt-64, 13dpt-542, 20dpt-11534 <3
    25.07.2017 - transfer dwóch ⛄ ⛄
    26.08.2019 transfer dwóch 🐣🐣 7 dpt hcg 1,9 10dpt hcg 6 11dpt hcg 9,4 12dpt 14,3 hcg 15 dpt hcg 14,5 :( *
  • Czrna 81 Autorytet
    Postów: 2898 3333

    Wysłany: 1 czerwca 2017, 22:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Flowwer wrote:
    To jeszcze zatestujesz w tym mies jak jesteś na Clo ?! Tylko mi nie uciekaj ;)
    Tylko że ja cykle mam 31 dniowe. No chyba że po clo jest inaczej, nie wiem. Najbardziej sie boje że po tej wysokiej dawce (200mg /dzień) będę się źle czuła, a w niedzielę Komunia...

    Czarna81
    22 cs.
  • Anna Stesia Autorytet
    Postów: 3855 5168

    Wysłany: 1 czerwca 2017, 22:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    staraczka1111 wrote:
    Nospe zabrałam tylko to mam. Dobrze ze wolne zabrałam bo bym umarła w robicie chyba.

    A po punkcji można np. robić ciepłe okłady? Bo może to by pomogło?

    PVkxp2.png
  • Ptysia Autorytet
    Postów: 1050 465

    Wysłany: 1 czerwca 2017, 22:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja na mojego skurcz....a dostałam na tydzień dopochwowe i powtórzyć wymaz, bo lekarz mowi, ze pomimo ze wrażliwe to te doustne nie działają antybiotyku wiec nie da mi trzeciego bo jeszcze mnie wyjalowimy tylko spróbujemy inaczej. Kurczę dziewczyny, zeby sie pierniczycc z jakaś bakteria i stać w miejscu tyle czasu to tylko mną trzeba byc i miec takie szczęście:/

  • Flowwer Autorytet
    Postów: 11449 12939

    Wysłany: 1 czerwca 2017, 22:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czrna 81 wrote:
    Tylko że ja cykle mam 31 dniowe. No chyba że po clo jest inaczej, nie wiem. Najbardziej sie boje że po tej wysokiej dawce (200mg /dzień) będę się źle czuła, a w niedzielę Komunia...
    Na stymulacjach są krótsze cykle a przy takiej dawce to na pewno ovu bedzie!! Kiedy podgląd?

    kjmni09k3h9ob9x5.png
    112 cs o syna, 15 lat walki !!
    Provita-Paliga
    NK20%maj, 27% lipiec, Trombofilia,
    Maj 2017 zaczynam walkę z immunologią/Paśnik,zapalenie endo, IMSI 9.11.2017
    ⛄⛄⛄
  • Flowwer Autorytet
    Postów: 11449 12939

    Wysłany: 1 czerwca 2017, 22:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    staraczka1111 wrote:
    Nospe zabrałam tylko to mam. Dobrze ze wolne zabrałam bo bym umarła w robicie chyba.
    Odpoczywaj a apap nie możesz?

    kjmni09k3h9ob9x5.png
    112 cs o syna, 15 lat walki !!
    Provita-Paliga
    NK20%maj, 27% lipiec, Trombofilia,
    Maj 2017 zaczynam walkę z immunologią/Paśnik,zapalenie endo, IMSI 9.11.2017
    ⛄⛄⛄
  • staraczka1111 Autorytet
    Postów: 1816 3237

    Wysłany: 1 czerwca 2017, 22:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anna Stesia wrote:
    A po punkcji można np. robić ciepłe okłady? Bo może to by pomogło?
    Pewnie można. Poczekam jeszcze może nospa podziała.

    Anna Stesia lubi tę wiadomość

    f2wl3e5e75ssm4p5.png
    bHCG 7dpt - 14.7 , 9dpt-64, 13dpt-542, 20dpt-11534 <3
    25.07.2017 - transfer dwóch ⛄ ⛄
    26.08.2019 transfer dwóch 🐣🐣 7 dpt hcg 1,9 10dpt hcg 6 11dpt hcg 9,4 12dpt 14,3 hcg 15 dpt hcg 14,5 :( *
  • Flowwer Autorytet
    Postów: 11449 12939

    Wysłany: 1 czerwca 2017, 22:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ptysia wrote:
    A ja na mojego skurcz....a dostałam na tydzień dopochwowe i powtórzyć wymaz, bo lekarz mowi, ze pomimo ze wrażliwe to te doustne nie działają antybiotyku wiec nie da mi trzeciego bo jeszcze mnie wyjalowimy tylko spróbujemy inaczej. Kurczę dziewczyny, zeby sie pierniczycc z jakaś bakteria i stać w miejscu tyle czasu to tylko mną trzeba byc i miec takie szczęście:/
    Nie zazdroszczę Ci, paskuda się przyczepiła.

    kjmni09k3h9ob9x5.png
    112 cs o syna, 15 lat walki !!
    Provita-Paliga
    NK20%maj, 27% lipiec, Trombofilia,
    Maj 2017 zaczynam walkę z immunologią/Paśnik,zapalenie endo, IMSI 9.11.2017
    ⛄⛄⛄
  • Anna Stesia Autorytet
    Postów: 3855 5168

    Wysłany: 1 czerwca 2017, 22:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ptysia wrote:
    A ja na mojego skurcz....a dostałam na tydzień dopochwowe i powtórzyć wymaz, bo lekarz mowi, ze pomimo ze wrażliwe to te doustne nie działają antybiotyku wiec nie da mi trzeciego bo jeszcze mnie wyjalowimy tylko spróbujemy inaczej. Kurczę dziewczyny, zeby sie pierniczycc z jakaś bakteria i stać w miejscu tyle czasu to tylko mną trzeba byc i miec takie szczęście:/

    Myślałam właśnie o Tobie. Oby to pomogło! Mnie lekarz mówił, że po antybiotykach dopochwowych można wymaz robić dopiero po 4 tygodniach, bo dopiero wtedy jest konkluzywny. A na wymazie wyszło Ci dużo pałeczek kwasu mlekowego?

    PVkxp2.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 czerwca 2017, 22:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    staraczka1111 wrote:
    Pewnie można. Poczekam jeszcze może nospa podziała.



    Ja dostałam na receptę przeciwbólowe po punkcji. Musisz koniecznie duzo odpowywac bo jajniki dalej pracują, Dostinex ma je wyciszyć.

  • staraczka1111 Autorytet
    Postów: 1816 3237

    Wysłany: 1 czerwca 2017, 22:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ptysia wrote:
    A ja na mojego skurcz....a dostałam na tydzień dopochwowe i powtórzyć wymaz, bo lekarz mowi, ze pomimo ze wrażliwe to te doustne nie działają antybiotyku wiec nie da mi trzeciego bo jeszcze mnie wyjalowimy tylko spróbujemy inaczej. Kurczę dziewczyny, zeby sie pierniczycc z jakaś bakteria i stać w miejscu tyle czasu to tylko mną trzeba byc i miec takie szczęście:/
    Dalej masz to dziadostwo??? Może te dopochwowe pomogą teraz. Odporna bakteria pewnie na ten antybiotyk.

    f2wl3e5e75ssm4p5.png
    bHCG 7dpt - 14.7 , 9dpt-64, 13dpt-542, 20dpt-11534 <3
    25.07.2017 - transfer dwóch ⛄ ⛄
    26.08.2019 transfer dwóch 🐣🐣 7 dpt hcg 1,9 10dpt hcg 6 11dpt hcg 9,4 12dpt 14,3 hcg 15 dpt hcg 14,5 :( *
  • staraczka1111 Autorytet
    Postów: 1816 3237

    Wysłany: 1 czerwca 2017, 22:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agniechaaaa wrote:
    Ja dostałam na receptę przeciwbólowe po punkcji. Musisz koniecznie duzo odpowywac bo jajniki dalej pracują, Dostinex ma je wyciszyć.
    No zabrałam te leki co mi przepisali. Będę leniuchowac teraz,

    Flowwer, Agniechaaaa lubią tę wiadomość

    f2wl3e5e75ssm4p5.png
    bHCG 7dpt - 14.7 , 9dpt-64, 13dpt-542, 20dpt-11534 <3
    25.07.2017 - transfer dwóch ⛄ ⛄
    26.08.2019 transfer dwóch 🐣🐣 7 dpt hcg 1,9 10dpt hcg 6 11dpt hcg 9,4 12dpt 14,3 hcg 15 dpt hcg 14,5 :( *
  • Lucia88 Autorytet
    Postów: 792 794

    Wysłany: 1 czerwca 2017, 22:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bajkaaa wrote:
    Ale nie da się brać o stałej porze w sumie przecież ludzie różnie wstają, ja zawsze biorę na czczo ale różnie czasem o 6 a czasem o 8 rano zależy jak wstanę, tylko może powinnam więcej popic tabletkę? Ale w sumie zawsze tak brałam więc nie wiem co tu jest grane


    Wiesz, 6 czy 8 rano to właściwie jest stała pora. Lekarzowi chodziło o większe rozregulowanie organizmu. Ja wtedy pracowałam na zmiany i zdarzało się, że po nocce wstawalam o 13tej czy 14tej.

    PRZERWA W STARANIACH

    29.05- neurolog
    31.05- psychiatra
  • Ptysia Autorytet
    Postów: 1050 465

    Wysłany: 1 czerwca 2017, 23:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Te antybiotyki które dostałam były właśnie z antybiogramu, ze niby te bakterie są na nie wrażliwe, a widzicie nie poszły ani na jeden ani na drugi:( dlatego lekarz stwierdził, ze spróbujemy samym dopochwowym, bo moze ja mam to tylko miejscowo jakos. Wymaz mam zrobić bez czekania powiedział, ale mu zaufam, w końcu to klinika a to jest dr n.med. to mysle ze wie co robi. A wogole to moja kolezanka tez ma miec sono robiona j wogole jej babka nie zleciła żadnego wymazu przed tym, wiec chyba ile lekarzy tyle praktyk. Także mi juz nic nie pozostaje tylko teraz sie modlić zeby to zadziałało,

  • Ptysia Autorytet
    Postów: 1050 465

    Wysłany: 1 czerwca 2017, 23:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anna Stasia pałeczki kwasu teraz po tych swoj antybiotykach wyszły mi 2-4 w pw

  • Anna Stesia Autorytet
    Postów: 3855 5168

    Wysłany: 1 czerwca 2017, 23:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ptysiu, to trzeba byc dobrej myśli, masz również te dobre bakterie i one też walczą:-) Powodzenia!

    PVkxp2.png
  • Bajkaaa Autorytet
    Postów: 4679 6042

    Wysłany: 1 czerwca 2017, 23:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lucia88 wrote:
    Wiesz, 6 czy 8 rano to właściwie jest stała pora. Lekarzowi chodziło o większe rozregulowanie organizmu. Ja wtedy pracowałam na zmiany i zdarzało się, że po nocce wstawalam o 13tej czy 14tej.
    Aha chyba że tak, ale praca na zmianę tym się niestety charakteryzuje :(


    Dziewczyny kończy się pierwszy dzień pięknego miesiąca jutro czekam na pozytywy :) i głowy do góry :) w końcu jak czegoś bardzo się pragnie to wkoncu się to dostanie :) buziaki

    bhywdf9hizoki5ai.png
    Córeczka <3 Zosieńka <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 czerwca 2017, 23:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja jak mialam malo paleczek kwasu mlekowego to lekarz przez kilka dni kazal mi sobie wstrzykiwac do pochwy jogurt naturalny strzykawka 2ml. Pomoglo ;)
    Powiedzial ze to stary babciny sposob i duzo tanszy od aptecznych produktow

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 czerwca 2017, 23:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny ja z innej beczki zgubiłam rachunek za prąd z PGE! :O Ostatnia rata byla płacona 20.02.2017

    Normalnie przeszukałam cały dom i nie ma :-( Mąż już na mnie wrzeszczy ze prąd nam odetną, a ja przez tą nową pracę wogóle o tym zapomniałam. Mozną sprawdzićajkoś internetowo?

‹‹ 85 86 87 88 89 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Poronienie - stres, obniżony nastrój i depresja po poronieniu.

Poronienie - bolesna strata, często przeżywana w ukryciu, samotności, niezaopiekowana i nienazwana. Dlaczego jest taka trudna? Czy kobieta, która straciła swoje dziecko jeszcze przed przyjściem jego na świat, ma prawo do żałoby? W jaki sposób sobie z nią poradzić? Jak przetrwać? Co zrobić, kiedy pojawi się depresja po poronieniu? Dowiedz się dlaczego warto pozwolić sobie na przeżycie żałoby i gdzie szukać pomocy. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Smog - czy smog w Polsce może obniżać płodność?

Polska jest jednym z najbardziej zanieczyszczonych krajów na świecie. To niestety przykry fakt. Jesteśmy świadomi, że smog negatywnie wpływa na nasz organizm - płuca, serce. Ale czy może również upośledzać naszą płodność? Czy może dodatkowo obniżać parametry nasienia? Czy możemy mądrze się przed tym zabezpieczać, czy to już histeria? Zadaliśmy to pytanie ekspertom, przeczytaj co usłyszeliśmy!  

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół Policystycznych Jajników – objawy PCOS, leczenie podczas starania o dziecko

Zespół Policystycznych Jajników również znane jako PCOS lub Policystyczne Jajniki, to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych u kobiet. Jakie są objawy PCOS? Jak wygląda proces diagnozy i leczenia? I najważniejsze jak PCOS wpływa na płodność i starania o dziecko. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego