Forum W oczekiwaniu na testowanie Czy to początek?
Odpowiedz

Czy to początek?

Oceń ten wątek:
  • agi88 Ekspertka
    Postów: 231 110

    Wysłany: 27 lutego 2015, 19:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny mam problem, kurcze sama nie wiem czy jestem w ciąży czy nie. Może zacznę od tego że jestem w drugim cyklu po odstawieniu tabletek, kwiecień zeszłego roku urodziłam dzidzię i staramy się o drugą. Wiem że miałam owulację 16.02 bo wyszła mi na testach, ogólnie obserwowałam śluz i współżyliśmy z mężem przed, w trakcie i po owulacji. było tego sporo :) miałam nadzieję że się uda. Do dzisiaj test nie wyszedł pozytywny ale przy pierwszej ciąży też po ok. 1t od spodziewanej @ pokazały się 2 krechy. Kilka dni temu miałam straszne kłucie w jednym sutku. Ogólnie chwyciłam jakieś chyba przeziębienie temp była dość wysoka (22.02, 23.02). 4 dni temu pojawiły się skąpe brunatne plamienia śluzu, ale tylko popołudniu. i trwały do wczoraj. Dzisiaj koło południa dostałam obfitszego plamienia, ale nie jest ono żywo różowe tylko też takie brązowawe, badałam szyjkę i jest bardzo miękka na moje oko. Dodam że nie mam żadnych typowych objawów jak na @, żadnego bólu brzucha, ani skurczy tylko większe plamienie, ale teraz jest dużo mniejsze niż w południe. Na miesiączkę to napewno za wcześnie. bo mam ją dostać ok.4.03. Test zrobiłam dziś i nic nadal nie wyszło. Dziewczyny poradźcie co mam o tym wszystkim mysleć. Sorki za chaos. :)


    ckaiskjoo29j6f91.png

    relgcwa165pw8251.png
  • Natalii00 Autorytet
    Postów: 1199 257

    Wysłany: 27 lutego 2015, 19:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ale plamienie mialas np braz i do tego czerwone np ciemne i jasne?

  • Natalii00 Autorytet
    Postów: 1199 257

    Wysłany: 27 lutego 2015, 19:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bo ja tez mialan dziwne plamienia

  • Pola_27 Autorytet
    Postów: 541 662

    Wysłany: 27 lutego 2015, 19:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Natalii00 wrote:
    a powiedz mi jak ono wygladalo te plamienie bo bardzo ciekawa jestem hm

    U mnie były takie brunatne plamki, zamiast @. Trwało to ok 2 dni i po sprawie. Później w kwietniu leżałam w szpitalu i przyjmowalam dupka.


    201512015364.png
    860ij44jecdtvcks.png


  • Natalii00 Autorytet
    Postów: 1199 257

    Wysłany: 27 lutego 2015, 19:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ale bylo tego duzo czy nie? i czy np byl braz z czerwienia

  • Pola_27 Autorytet
    Postów: 541 662

    Wysłany: 27 lutego 2015, 19:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    agi88 wrote:
    Hej dziewczyny mam problem, kurcze sama nie wiem czy jestem w ciąży czy nie. Może zacznę od tego że jestem w drugim cyklu po odstawieniu tabletek, kwiecień zeszłego roku urodziłam dzidzię i staramy się o drugą. Wiem że miałam owulację 16.02 bo wyszła mi na testach, ogólnie obserwowałam śluz i współżyliśmy z mężem przed, w trakcie i po owulacji. było tego sporo :) miałam nadzieję że się uda. Do dzisiaj test nie wyszedł pozytywny ale przy pierwszej ciąży też po ok. 1t od spodziewanej @ pokazały się 2 krechy. Kilka dni temu miałam straszne kłucie w jednym sutku. Ogólnie chwyciłam jakieś chyba przeziębienie temp była dość wysoka (22.02, 23.02). 4 dni temu pojawiły się skąpe brunatne plamienia śluzu, ale tylko popołudniu. i trwały do wczoraj. Dzisiaj koło południa dostałam obfitszego plamienia, ale nie jest ono żywo różowe tylko też takie brązowawe, badałam szyjkę i jest bardzo miękka na moje oko. Dodam że nie mam żadnych typowych objawów jak na @, żadnego bólu brzucha, ani skurczy tylko większe plamienie, ale teraz jest dużo mniejsze niż w południe. Na miesiączkę to napewno za wcześnie. bo mam ją dostać ok.4.03. Test zrobiłam dziś i nic nadal nie wyszło. Dziewczyny poradźcie co mam o tym wszystkim mysleć. Sorki za chaos. :)

    Najlepiej jak pójdziesz na betę, tak mi się wydaje. Ale wcześniej możesz powtórzyć test. Ja dzisiaj testowalam i mam dwie kredki co prawda druga taka blada ale jest. Jutro testuje znowu. Życzę Ci powodzenia ;-)


    201512015364.png
    860ij44jecdtvcks.png


  • agi88 Ekspertka
    Postów: 231 110

    Wysłany: 27 lutego 2015, 19:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kolor brąz lekko czerwony, ale nie jest to żywo czerwona krew, nie wygląda jak typowa miesiączka. popołudniu było tego mniej i jest w tym mnóstwo śluzu taki przezroczysty jak w dni płodne.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 lutego 2015, 19:57


    ckaiskjoo29j6f91.png

    relgcwa165pw8251.png
  • Pola_27 Autorytet
    Postów: 541 662

    Wysłany: 27 lutego 2015, 19:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Natalii00 wrote:
    ale bylo tego duzo czy nie? i czy np byl braz z czerwienia

    Nie było tego jakoś specjalnie dużo. To była moja pierwsza ciąża, co prawda osiem lat temu, ale pamiętam. Nie były czerwone, brunatne jak kakao z odrobina mleka.


    201512015364.png
    860ij44jecdtvcks.png


  • Natalii00 Autorytet
    Postów: 1199 257

    Wysłany: 27 lutego 2015, 20:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a bo u mnie czerwone tez bylo choc dziwne i to nie wygladalo jak @ ale jutro raczej zrobie test i zobaczymy

  • Pola_27 Autorytet
    Postów: 541 662

    Wysłany: 27 lutego 2015, 20:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    agi88 wrote:
    kolor brąz lekko czerwony, ale nie jest to żywo czerwona krew, nie wygląda jak typowa miesiączka. popołudniu było tego mniej i jest w tym mnóstwo śluzu taki przezroczysty jak w dni płodne.

    A kiedy masz dostać @ ??? Może masz plamienia zamiast okresu właśnie? Nie wiem jak Ci pomóc...


    201512015364.png
    860ij44jecdtvcks.png


  • Natalii00 Autorytet
    Postów: 1199 257

    Wysłany: 27 lutego 2015, 20:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    w tamtym tyg powinnam... a wszystko zaczelo sie od pt rana obudzilam sie z dziwnym bolem i od razu pewna bylam ze to @ a to nic bol pozniej przestal i po poludniu znow tylko przy podtarciu cos lekko brazowe zauwazylam i wieczorm lekko jasnego czerwonego. nastepnego dnia przez caly dzien braz z czerwienia dziwna i przez nastepne dni na wkladkach levialam bo tak tego malo bylo ze szok wiien na @ to nie wygladalo raczej bo zazwyczaj @ dostaje z pelna para ze na ketonalu jade bo az taki bol mam i zalewa od razu mnie

  • agi88 Ekspertka
    Postów: 231 110

    Wysłany: 27 lutego 2015, 20:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wg. terminu 4.03


    ckaiskjoo29j6f91.png

    relgcwa165pw8251.png
  • Pola_27 Autorytet
    Postów: 541 662

    Wysłany: 27 lutego 2015, 20:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Natalii00 wrote:
    w tamtym tyg powinnam... a wszystko zaczelo sie od pt rana obudzilam sie z dziwnym bolem i od razu pewna bylam ze to @ a to nic bol pozniej przestal i po poludniu znow tylko przy podtarciu cos lekko brazowe zauwazylam i wieczorm lekko jasnego czerwonego. nastepnego dnia przez caly dzien braz z czerwienia dziwna i przez nastepne dni na wkladkach levialam bo tak tego malo bylo ze szok wiien na @ to nie wygladalo raczej bo zazwyczaj @ dostaje z pelna para ze na ketonalu jade bo az taki bol mam i zalewa od razu mnie

    A robilas juz test? Rob jutro rano ze mna ;)


    201512015364.png
    860ij44jecdtvcks.png


  • Pola_27 Autorytet
    Postów: 541 662

    Wysłany: 27 lutego 2015, 20:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    agi88 wrote:
    wg. terminu 4.03

    To tak jak ja, mam cykl 31 dniowy, a dzisiaj na tescie dwie kreseczki. Ta druga bardzo jasna, ale jest ! I jutro z rana ponownie testuje ;)

    Aganeska lubi tę wiadomość


    201512015364.png
    860ij44jecdtvcks.png


  • Natalii00 Autorytet
    Postów: 1199 257

    Wysłany: 27 lutego 2015, 20:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wlasnie rano mam zamiar taki :) pola

  • Pola_27 Autorytet
    Postów: 541 662

    Wysłany: 27 lutego 2015, 21:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Natalii00 wrote:
    wlasnie rano mam zamiar taki :) pola

    To co testujemy jutro Kochana ;) jestem bardzo ciekawa co to nam wyjdzie. Na moich testach nadal wszystko jak bylo, czyli drugie kreski blade, ale sa. Ciekawe co jutro... czekamy ;)


    201512015364.png
    860ij44jecdtvcks.png


  • agi88 Ekspertka
    Postów: 231 110

    Wysłany: 27 lutego 2015, 21:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    gratuluje zafasolkowanym :) mi chyba pozostaje czekać w niewiedzy


    ckaiskjoo29j6f91.png

    relgcwa165pw8251.png
  • Natalii00 Autorytet
    Postów: 1199 257

    Wysłany: 27 lutego 2015, 21:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja tez jestem ciekawa pola ale czuje ze sie udalo hihi :)

    Pola_27 lubi tę wiadomość

  • Pola_27 Autorytet
    Postów: 541 662

    Wysłany: 27 lutego 2015, 21:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    agi88 wrote:
    gratuluje zafasolkowanym :) mi chyba pozostaje czekać w niewiedzy

    Kochana, to jeszcze nie wiadoma... nie nakrecam sie jeszcze, jutro kolejny test wiec mysle, ze kreski beda wyrazne o ile sie pojawia


    201512015364.png
    860ij44jecdtvcks.png


  • Pola_27 Autorytet
    Postów: 541 662

    Wysłany: 27 lutego 2015, 21:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Natalii00 wrote:
    ja tez jestem ciekawa pola ale czuje ze sie udalo hihi :)

    Ja mam mega ogromna nadzieje i jeszcze te dwa testy... ;)


    201512015364.png
    860ij44jecdtvcks.png


1 2 3 4 5 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Wysoki testosteron u kobiet - przyczyny, objawy, leczenie

Jakie mogą być przyczyny podwyższonego testosteronu w kobiecym organizmie? Jakie są najczęstsze objawy wysokiego testosteronu u kobiet? Jak wygląda diagnoza i leczenie? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Brak okresu a negatywny test ciążowy, czyli o przyczynach spóźniającej się miesiączki

Każda kobieta doświadczyła lub doświadczy spóźniającej się miesiączki, nie będąc w ciąży. Z jakich przyczyn miesiączka może się spóźniać? Co robić, kiedy krwawienie miesiączkowe nie wystąpiło, a testy ciążowe wychodzą negatywnie? Po ilu dniach warto zgłosić się do lekarza? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak przygotować się do ciąży i czy na pewno warto?

Czy zastanawiałaś się nad tym czy powinnaś jakoś szczególnie przygotować się do ciąży? Może odwiedzić lekarza, zmienić dietę lub styl życia? Tylko po co…tyle kobiet tego nie robi i zachodzi w ciążę?! Jednak eksperci są zgodni - kobiety, które świadomie planują swoją ciążę i przygotowują się do niej, w większości przypadków łatwiej w nią zachodzą i ich ciąża jest zdrowsza i częściej przebiega prawidłowo. Przeczytaj zatem co możesz zrobić, żeby bardziej świadomie i szczęśliwie wejść w macierzyństwo. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego