Forum W oczekiwaniu na testowanie Era dinozaurów :) dla wtajemniczonych!
Odpowiedz

Era dinozaurów :) dla wtajemniczonych!

Oceń ten wątek:
  • nowa na dzielni Autorytet
    Postów: 3033 3830

    Wysłany: 21 sierpnia 2019, 22:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Frez wszystkiego najlepszego dla synka! Faktycznie, już rok, wow!

    Mdlosci dalej dają czadu! Dodatkowo byłam w kinie na Dawno temu w Hollywood i tak tam kręcili tą kamerą, ze musiałam zamykać oczy. Teraz nie wiem czy ten film był faktycznie tak kręcony jak na karuzeli czy mi błędnik tak wariuje :)

    Małgo a kurde nie dasz rady jakoś z ta refundacja coś? Dużo to wychodzi, a za luteinę tez pamietam, ze jakieś grosze płaciłam. Teraz biorę dupka, on zawsze był droższy ale myślałam ze właśnie luteina jest bardzo tania

    Bocianiatko waśnie tez miałam pytać ale już w stopce zauważyłam, ze plan na październik. Będzie dużo kciuków na pokładzie :)


    Bocianiątko lubi tę wiadomość

    Synek już z nami ❤️❤️ Kwiecień 20

    Marzec 19 - strata, 10 tc

    24.07 - || kreseczki 💕
    25.07 - beta 22 | prog 12,5
    29.07 - beta 296,5! <3 | prog 22 <3
    10.08 - serduszko +


    Obniżone AMH. Męski: Mała ilość, brak szybkiego ruchu postępowego | 2,5 r. starań
  • Malgonia Autorytet
    Postów: 7496 11421

    Wysłany: 22 sierpnia 2019, 07:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nowa mam takiego gina na nfz ze w zyciu by mi nie wypisal recepty. A szukac mi sie kolejnego nie chcialo, bo lekarze maja jakies dziwne ego, ze jak Cie juz inny prowadzi to obraza majestatu, ze chcesz skorzystac z prawa do refundacji.
    Trudno, jakos to przezyje.. juz mniej niz wiecej przede mna ;) jesli trzymac sie terminu z usg to za 4 miesiace bede miec juz mala przy sobie :)

    Rucola lubi tę wiadomość


    age.png

    Kariotyp nieprawidłowy 45XX der(13;14)(q10,q10)
    [*] 02.2018 - Byłeś marzeniem - jesteś wspomnieniem...
  • Lunaris Autorytet
    Postów: 5478 9678

    Wysłany: 22 sierpnia 2019, 08:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Frezku uściski dla Florcia <3 wydaje się że dopiero co się rodził prawda? Jakiś torcik będziecie dmuchać?

    Boćku Tobie pewnie się dłuży ale mnie sie zdaje że październik tuż tuż! Czekam na same dobre emocje i kibicuję strasznie mocno!

    Nowa biedulko :( oby fasola wynagrodziła Ci te dolegliwości wspaniałym przyrostem :) <3

    Kończą się wakacje (nareszcie!) jestem już tak umęczona że nie mogę doczekać się rozpoczęcia roku szkolnego :P Plus jest taki że schudłam :D W międzyczasie oswajamy naszego dzikusa w domu i osiągneliśmy etap - dam się Wam pogłaskać ale na ręce mnie nie weźmiecie :P oto nasza Inka:
    b6405cad36ed.jpg

    Cabrera, Bocianiątko lubią tę wiadomość


    age.png

    [/url]
    age.png
    06.2005 9tc [*] <3
  • Cabrera Autorytet
    Postów: 2764 4268

    Wysłany: 22 sierpnia 2019, 10:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malgonia wrote:
    Nowa mam takiego gina na nfz ze w zyciu by mi nie wypisal recepty. A szukac mi sie kolejnego nie chcialo, bo lekarze maja jakies dziwne ego, ze jak Cie juz inny prowadzi to obraza majestatu, ze chcesz skorzystac z prawa do refundacji.
    Trudno, jakos to przezyje.. juz mniej niz wiecej przede mna ;) jesli trzymac sie terminu z usg to za 4 miesiace bede miec juz mala przy sobie :)

    Malgonia, ja zanim dostalam heparynę refundowaną od Gina to zapisałam się do poradni leczenia chorób naczyń - i tu dostałam receptę bez problemu :)
    Może spróbuj w ten sposób?
    W ciąży muszą Cię przyjąć do specjalisty w ciągu 7 dni...lepiej te pieniążki wydać na Malucha :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 sierpnia 2019, 10:35

    34bwflw14mwhusd2.png

    ijpbwn15df1560eh.png


    * endometrioza III (2 x laparoskopia), jajowody drożne
    ** NK 15%, V (R2) hetero, MTHFR i PAI-1 homo, ANA i ASA +/-, ACA+, cytokiny nie w porządku, Kir BX
    *** M. --> OK
  • nowa na dzielni Autorytet
    Postów: 3033 3830

    Wysłany: 22 sierpnia 2019, 10:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oooo, to jest jakiś pomysł :). A ja muszę mojej następnej się przyjrzeć, bo on mi zapowiadał, że zastrzyki drogo wyjdą jeszcze przed ciążą i jakby sugerował, że nie będzie tej refundacji, ale po cenie wychodzi, że musiał się przemóc bo dużo więcej bym zapłaciła za dawkę na 30 dni. No ale mój tata jest neurologiem i heparynę wypisuje co chwilę, no i mówił, że ich z tym kurde właśnie pilnują, jak taki lekarz za dużo wypisuje z refundacją to ma problemy więc się nie dziwię, że się trochę szczypią.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 sierpnia 2019, 10:51

    Synek już z nami ❤️❤️ Kwiecień 20

    Marzec 19 - strata, 10 tc

    24.07 - || kreseczki 💕
    25.07 - beta 22 | prog 12,5
    29.07 - beta 296,5! <3 | prog 22 <3
    10.08 - serduszko +


    Obniżone AMH. Męski: Mała ilość, brak szybkiego ruchu postępowego | 2,5 r. starań
  • Yoselyn82 Autorytet
    Postów: 9752 10662

    Wysłany: 22 sierpnia 2019, 10:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mi lekarz od samego początku przepisywal heparyne na refundację

    Mój kochany Michałek ❤️❤️❤️

    Starania o drugiego maluszka 💕🥰

    Nigdy się nie poddawaj chociaż byłoby to trudne! - Kiedy śmieje się dziecko - śmieje się cały świat
    ❤️❤️❤️
  • nowa na dzielni Autorytet
    Postów: 3033 3830

    Wysłany: 22 sierpnia 2019, 11:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A jaką masz mutację Yos? :)

    W ogóle nie wiem skąd nam się to wzięło, ale wkręciliśmy sobie z eM chuchanie przez niego na szczęście w brzuch co czwartek. Myślałam, że mnie z tym wyśmieje, ale sam o tym pamięta i pilnuje, żeby to robić :D. Co tam heparyna, dupek, jak już to chuchanie nie ogarnie tematu, to nie wiem co ;P

    Swoją drogą wydaje mi się, że jutro/ w sobotę zaczynam 8 tydzień

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 sierpnia 2019, 11:01

    Cabrera, Kaczorka, summer86 lubią tę wiadomość

    Synek już z nami ❤️❤️ Kwiecień 20

    Marzec 19 - strata, 10 tc

    24.07 - || kreseczki 💕
    25.07 - beta 22 | prog 12,5
    29.07 - beta 296,5! <3 | prog 22 <3
    10.08 - serduszko +


    Obniżone AMH. Męski: Mała ilość, brak szybkiego ruchu postępowego | 2,5 r. starań
  • Yoselyn82 Autorytet
    Postów: 9752 10662

    Wysłany: 22 sierpnia 2019, 11:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nowa na dzielni wrote:
    A jaką masz mutację Yos? :)

    W ogóle nie wiem skąd nam się to wzięło, ale wkręciliśmy sobie z eM chuchanie przez niego na szczęście w brzuch co czwartek. Myślałam, że mnie z tym wyśmieje, ale sam o tym pamięta i pilnuje, żeby to robić :D. Co tam heparyna, dupek, jak już to chuchanie nie ogarnie tematu, to nie wiem co ;P

    Swoją drogą wydaje mi się, że jutro/ w sobotę zaczynam 8 tydzień

    ze względu na straty a mutacje mam mthfr a/c hetero.

    A chuchanie dobra rzecz :-)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 sierpnia 2019, 12:41

    Mój kochany Michałek ❤️❤️❤️

    Starania o drugiego maluszka 💕🥰

    Nigdy się nie poddawaj chociaż byłoby to trudne! - Kiedy śmieje się dziecko - śmieje się cały świat
    ❤️❤️❤️
  • Lunaris Autorytet
    Postów: 5478 9678

    Wysłany: 22 sierpnia 2019, 13:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny a ja w domu mam od koleżanki Clexane -szczęśliwie urodziła, zostało jej i mi przyniosła- miałam oddać do szpitala ale... wiem że na OF się przyda ;) nie wiem tylko jak to z przesyłką. Jak któraś chętna to oddam. Zrobie dziś zdjęcie i podeślę co mam na stanie od niej.


    age.png

    [/url]
    age.png
    06.2005 9tc [*] <3
  • nowa na dzielni Autorytet
    Postów: 3033 3830

    Wysłany: 22 sierpnia 2019, 20:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja na neoparinie i zaopatrzona, ale w razie czego wiem gdzie się zgłaszać

    Idę spać bo jutro ciężki dzień w robocie :D Co za pora, masakra

    Synek już z nami ❤️❤️ Kwiecień 20

    Marzec 19 - strata, 10 tc

    24.07 - || kreseczki 💕
    25.07 - beta 22 | prog 12,5
    29.07 - beta 296,5! <3 | prog 22 <3
    10.08 - serduszko +


    Obniżone AMH. Męski: Mała ilość, brak szybkiego ruchu postępowego | 2,5 r. starań
  • Malgonia Autorytet
    Postów: 7496 11421

    Wysłany: 25 sierpnia 2019, 13:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lunaris ja bym sie pewnie i zdecydowala gdyby nie bylo tak goraco. Td zadtrzyki powinny byc przechoeywane do 25 st a poczta chyba na ten moment tego nie zagwarantuje. Jeslu maja dluzsza date przydatnosci to moznaby sptobowac je jesienia przeslac nim z kolei przyjda przymrozki ;)

    Lunaris lubi tę wiadomość


    age.png

    Kariotyp nieprawidłowy 45XX der(13;14)(q10,q10)
    [*] 02.2018 - Byłeś marzeniem - jesteś wspomnieniem...
  • by7mistake Autorytet
    Postów: 686 701

    Wysłany: 25 sierpnia 2019, 15:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, w tym cyklu testuję! Bylam dziś na monicie i okazalo się ze pęcherzyk pękł! Zareagowalam na 3 ampulki pregnylu. Oczywiście się na nic nie nastawiam, po prostu cieszę się ze wreszcie będę mogla na coś siknąć ;)

    Malgonia, Kaczorka, Cabrera, Aga9090, Achia, mi88, reset, Lunaris, Rucola lubią tę wiadomość

    starania od IX 2016r.
    endometrioza
    Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą.
  • frezyjciada Autorytet
    Postów: 4319 6567

    Wysłany: 25 sierpnia 2019, 16:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    By7!!! Przeogromnie mocne kciukasy! To jest milowy krok w przód! Brawo jajo, żeś w końcu zrobiło puuffff! 😁

    by7mistake lubi tę wiadomość

  • nowa na dzielni Autorytet
    Postów: 3033 3830

    Wysłany: 25 sierpnia 2019, 16:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wielkie kciuki By! Kiedy będzie testowano? :)

    Synek już z nami ❤️❤️ Kwiecień 20

    Marzec 19 - strata, 10 tc

    24.07 - || kreseczki 💕
    25.07 - beta 22 | prog 12,5
    29.07 - beta 296,5! <3 | prog 22 <3
    10.08 - serduszko +


    Obniżone AMH. Męski: Mała ilość, brak szybkiego ruchu postępowego | 2,5 r. starań
  • Malgonia Autorytet
    Postów: 7496 11421

    Wysłany: 25 sierpnia 2019, 18:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    O rajusiu :) by7 z calych sil zaciskam wszystkie 8 kciukow, ktorymi aktualnie dysponuje :)

    Z ciekawostek historia znajomego naszych znajomych: dzoni do nich pochwalic sie, ze zostal wujkiem.
    - Ale jak to, przeciez Twoja siostra nie byla w ciazy.
    - no niby nie vyla, ale zle sie czula i zwolnila sie z pracy. Zrobila sobie ciepla kapiel.. i wola po swojego chlopa, ze dziecko urodzila.
    Przyjechalo pogotowie, wszystko ok, pytaja o jakies ubranka dla dziecka, a oni, ze nic nie maja, bo nie wiedzieli, ze sie dziecka spodziewaja.

    To tak a'propos wyczekiwania ciazowych objawow ;)


    age.png

    Kariotyp nieprawidłowy 45XX der(13;14)(q10,q10)
    [*] 02.2018 - Byłeś marzeniem - jesteś wspomnieniem...
  • bazylkove Autorytet
    Postów: 2054 3416

    Wysłany: 25 sierpnia 2019, 19:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    By7 super wieści! Kiedy testowanko? 😊

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 25 sierpnia 2019, 19:32

    7dpt: 174 mIU/ml, 9dpt: 389 mIU/ml, 11 dpt: 755 mIU/ml, 12 dpt jest pęcherzyk 4 mm, mamy serduszko! <3
    1x HSG, 2x HSC,
    M: fragmentacja DNA 7.5%, HBA 81%, Kariotypy ok
  • JustynaG Autorytet
    Postów: 3942 6020

    Wysłany: 25 sierpnia 2019, 22:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Małgonia, aż ciężko uwierzyć w takie historie...

    uwo93e3kazbznx87.png

    43ktio4p46502aio.png
    https://ekstesterki.wixsite.com/dziecko
  • Yoselyn82 Autorytet
    Postów: 9752 10662

    Wysłany: 26 sierpnia 2019, 04:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malgonia wrote:
    O rajusiu :) by7 z calych sil zaciskam wszystkie 8 kciukow, ktorymi aktualnie dysponuje :)

    Z ciekawostek historia znajomego naszych znajomych: dzoni do nich pochwalic sie, ze zostal wujkiem.
    - Ale jak to, przeciez Twoja siostra nie byla w ciazy.
    - no niby nie vyla, ale zle sie czula i zwolnila sie z pracy. Zrobila sobie ciepla kapiel.. i wola po swojego chlopa, ze dziecko urodzila.
    Przyjechalo pogotowie, wszystko ok, pytaja o jakies ubranka dla dziecka, a oni, ze nic nie maja, bo nie wiedzieli, ze sie dziecka spodziewaja.

    To tak a'propos wyczekiwania ciazowych objawow ;)

    czyli ciąża z zaskoczenia :-) jak w tym programie w tv :-)

    Malgonia lubi tę wiadomość

    Mój kochany Michałek ❤️❤️❤️

    Starania o drugiego maluszka 💕🥰

    Nigdy się nie poddawaj chociaż byłoby to trudne! - Kiedy śmieje się dziecko - śmieje się cały świat
    ❤️❤️❤️
  • Malgonia Autorytet
    Postów: 7496 11421

    Wysłany: 26 sierpnia 2019, 07:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Prawda? Nawet hak vrzuch bardzo nie urosnie to nie czuc ruchow? Nie zauwazyc ze @ nie ma? No jestem w stanie zrozumiec tak ze 3 miesiace, ale fo porodu?
    Do tej pory myslalam ze takie historie sa zmyslone no ale oni znaja ta siostre swojego kumpla wiec wyglada na to, ze sie da.
    A swoja droga zazdroszcze lekkiego porodu, bo skpro zawolala chlopa po fakcie to pewnie na dwoch partych poszlo ;)


    age.png

    Kariotyp nieprawidłowy 45XX der(13;14)(q10,q10)
    [*] 02.2018 - Byłeś marzeniem - jesteś wspomnieniem...
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 sierpnia 2019, 08:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Też znam taką historię, moja koleżanka pracowała kiedyś z dziewczyną. Kończyły pracę, pożegnały się. Następnego dnia ów dziewczyna nie przyszła do pracy, ta moja znajoma pyta co się stało?a w pracy mówią jej, że "Julia" wieczorem czy tam w nocy(imię zmienione na wszelki wypadek) urodziła. Mega szok. Dziewczyna chodziła na siłownię, brała pigułki anty.. jedynie mówiła ,że coś przytyła i nie może schudnąć.
    Ta historia ma parę lat, dziecko zdrowe , żadnych negatywnych skutków ;)
    Moja znajoma mówiła, że gdyby nie to, że osobiście z tą dziewczyną pracowała i widziała się z nią w zasadzie tuż przed porodem to by nie uwierzyła w taką historię.tez nie wiem jak to jest możliwe, ale jak widać jest...

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 sierpnia 2019, 08:04

‹‹ 869 870 871 872 873 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Pomagając szczęściu, czyli jak szybko zajść  w ciążę

Czy jest coś, co możesz zrobić, by zwiększyć swoje szanse na zajście w ciążę? Co może pomóc? Optymalny czas współżycia, „akrobacje łóżkowe” czy zdrowa dieta? Przeczytaj na co warto zwrócić uwagę starając się o dziecko, jakie są sposoby na zwiększenie szans na zajście w ciążę, a co najlepiej odłożyć na bok i skupić myśli na czymś innym.

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciążooporna - historia kobiety, która pragnie zostać Mamą ♡

Emilia mówi o sobie, że jest ciążooporna. Jej walka o bycie Mamą trwa już kilka lat, więc sama zaczęła nazywać siebie dinozaurem ciążooporności. Przeczytaj prawdziwą historię kobiety starającej się o dziecko. Kobiety, która pomimo wielu trudnych doświadczeń nie poddaje się i nie traci nadziei. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciąża po 40 - jak zwiększyć szanse na zajście w ciążę

Czy starania o ciążę po 40 roku życia różnią się? Na co zwrócić uwagę i jak zwiększyć swoje szanse? Przeczytaj 5 sprawdzonych sposobów na zwiększenie szans na zajście w ciążę po 40 roku życia. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego