X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W oczekiwaniu na testowanie Ex-testerki. Cudzie trwaj
Odpowiedz

Ex-testerki. Cudzie trwaj

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 marca 2019, 19:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jeżowa nie znam się zupełnie na przyrostach naszych maluchow i jak powinno być wiem jednak że teraz zwalnia się mocno z waga. Mocz też badałas Agatce prawda ?

    Co do jej nastroju który opisujesz to jak dla mnie nic niepokojącego chociaż wiem że jest ciężko, bo Ania też tak ma. I po raz pierwszy miesiąc temu musiałam lecieć z językiem na wierzchu bo byłam na spotkaniu z kumpelami a Ania przez bite 1,5 h się darła i mąż nie mógł jej uspokoić co zdarzyło się pierwszy raz. I też tylko cyc się wtedy sprawdza.

    Od ostatnich 2 tyg nawet do kuchni nie mogę wyjść bo Ania płacze jak tylko mnie nie widzi. Jeszcze niedawno podsmiechiwalam się z dziewczyn że korzystają z toalety z maluchami a u nas jest teraz to samo. Więc wydaje mi się że to marudzenie to akurat taki etap.

    Ja bym jeszcze nie panikowała poczekaj do pełnego miesiąca , tym bardziej że jej waga nie jest niska jak na jej " wiek " tylko zupełnie normalna. Ale wiem że urodziła się spora :)

    I tak łatwo się to wszystko pisze a wyobrażam sobie jak się martwisz.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 marca 2019, 19:58

  • summer86 Autorytet
    Postów: 8570 7936

    Wysłany: 20 marca 2019, 20:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dobry wieczór wszystkim.

    Przepraszam, że mnie mniej tutaj, ale jakoś przy dziecku raczkującym, stającym i średnio lubiącym jedzenie inne niż mleczkom dzień mija nie wiadomo kiedy. Podczytuję Was z doskoku, ale na odpisywanie nie zawsze starcza czasu.

    Nowa dziękuję, że napisałaś. Jesteś niesamowicie dzielna, cieszę się, że w szpitalu trafiłaś na dobrych ludzi. Pamiętaj, że jesteśmy z Tobą myślami.